    From: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Jaz zrobić zrzut ekranu?
    Date: Thu, 27 Dec 2012 19:30:16 +0100

    dyskusyjnych:kbi18d$7jt$...@n...news.atman.pl...

    > Nie, plugin odpada gdyż raczej trudno jest nakłonić oglądacza strony WWW
    > do jego zainstalowania.

    Hmmm... to moze inaczej. Ja zrozumialem Twojego posta jako pytanie o
    mozliwosc wykonania zrzutu ekranu strony.
    Do pomocy Google Adwords zazwyczaj nie pisze ogladacz stron, tylko osoba
    ktora odpala kampanie i jest administratorem strony. Wiec dla mnie nie bylo
    problemem zainstalowanie sobie tego pluginu i wykonanie potrzebnego zrzutu.

    A dalszą czesc pytania nie potrafilem zrozumiec, bo nie widzialem zadnego
    niebezpieczenstwa w przeslaniu komus zalacznika nawet przez formularz www.

    Wszystko bylo wynikiem tego, ze nie popatrzylem na Pomoc do AdWords gdzie
    pojawila sie opcja zaznaczenia czesci ekranu za pomoca js. Nie widzialem
    tego wczesniej a Ty niestety nie opisales tego jakos wyraznie o co chodzi.

    > A tej czesci pytania nie za bardzo rozumiem..
    > Np. do działu pomocy Google. Masz taką opcję podczas zgłaszania problemu i
    > to bez instalowania jakiegokolwiek plugina. Pisałem o tym na samym
    > wstępie. Czego nie załapałeś?

    Nie. Nie napisales we wstepie ze jest opcja wykonania zrzutu bez plugina,
    tylko ze pojawila sie taka opcja. Zreszta to jak ja zrozumialem Twoje
    pytanie opisalem powyzej.
    Wiec jak widac "nie zalapalem" wielu rzeczy:)

    -- --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl
    http://www.monitoringkomputera.pl