  • 1. Data: 2012-01-23 16:44:08
    Temat: Japońska Honda
    Od: Kuba <k...@g...com>

    Witam.
    W internecie, na japońskiej stronie Hondy znalazłem bardzo interesujące
    moto. Jest to honda cb400 (CB400 SUPER FOUR lub CB400 SUPER BOL D'OR),
    która z Europejskiego rynku zniknęła z 15-20 lat temu. Jest to rzędowa
    czwórka o małej pojemności (399cc) z wystarczającą mocą, i jak
    wyczytałem o bardzo niskim zużyciu paliwa mieszczącycm się w 4L/100km.
    Przypomina ona starego Horneta a wersja z owiewkami CB1300. Niestety w
    Europie nic o niej nie słychać. Panuje u nas raczej moda na duże
    pojemności. Poza Japonią Honda nie sprzedaje również wielu mniejszych
    motocykli np. VT400,itp. Sami zobaczcie, odsyłam na japońską strone Hondy:
    http://www.honda.co.jp/motor/
    A tu o wspomnianym wyżej CB400 :
    http://www.honda.co.jp/CB400SF/

    Co sądzicie o takim moto?
    Jak myślicie czy można ściągnąć je z Japonii?
    A może źle szukam?

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2012-01-23 17:51:16
    Temat: Re: Japońska Honda
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-23 17:44, Kuba pisze:
> [...]
    > pojemności. Poza Japonią Honda nie sprzedaje również wielu mniejszych
    > motocykli np. VT400,itp. Sami zobaczcie, odsyłam na japońską strone Hondy:

    Japończycy pewnie też używaliby większych motocykli gdyby nie bardzo
    wysokie podatki czy ubezpieczenia.
    Nie blizej jej z wyglądu do CBXa 650?
    Występują nawet motocykle europejskie kastrowane do 400ccm
    Zresztą niskie zużycie paliwa to tylko ułamek mniejszy koszt eksploatacji

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2012-01-23 19:28:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > http://www.honda.co.jp/CB400SF/
    >
    > Co sądzicie o takim moto?
    > Jak myślicie czy można ściągnąć je z Japonii?

    I Zephyry 400 i VFR400, GSXR400 i wiele wiele innych motocykli tej
    pojemnosci mozna kupic w Japonii. Problem zaczyna sie gdy cos padnie bo
    rynek czesci do tych modeli u nas nie istnieje.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-01-23 20:05:15
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-01-23 20:28, Kuczu pisze:
    > Problem zaczyna sie gdy cos padnie bo rynek czesci do tych modeli u nas nie
    istnieje.

    Istnieje, tylko ich cena jest odpowiednio wyzsza (jak to w Polszy).
    Mialem kiedys KZ400J i VFR400 a jak musialem kupic tarcze sprzegla do KZ
    to kosztowaly wiecej niz do nowej CBR 600F3 ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 5. Data: 2012-01-23 20:13:57
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2012-01-23 17:44, Kuba wrote:

    > Co sądzicie o takim moto?
    > Jak myślicie czy można ściągnąć je z Japonii?
    > A może źle szukam?

    u nas poszukaj Hondy CB1..

    --
    jeDrASS

  • 6. Data: 2012-01-23 23:18:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 21:05, marider pisze:

    > Istnieje, tylko ich cena jest odpowiednio wyzsza (jak to w Polszy).
    > Mialem kiedys KZ400J i VFR400 a jak musialem kupic tarcze sprzegla do KZ
    > to kosztowaly wiecej niz do nowej CBR 600F3 ;)

    Tyle ze KZ400 i VFR byly normalnie sprzedawane kiedys w Europie. A inne
    japonskie wynalazki niekoniecznie.

  • 7. Data: 2012-01-23 23:41:32
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 23 Sty, 17:44, Kuba <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > A tu o wspomnianym wyżej CB400 :http://www.honda.co.jp/CB400SF/
    >
    > Co sądzicie o takim moto?
    > Jak myślicie czy można ściągnąć je z Japonii?

    Do Budapesztu nie jest daleko.
    http://redbaron.hu

    Red Baron M1 Törökbálint:
    2045 Törökbálint Tó-park utca 5

    Tam znajdziesz to, czego szukasz.

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb 1300

  • 8. Data: 2012-01-24 07:19:41
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuba napisał(a):
    > Co sądzicie o takim moto?

    Rzedowy 400 sa mniam!
    Ale jak chcesz cos bardziej popularnego to cb1 albo malego bandita. Do
    nich dostaniesz czesci bez wiekszego problemu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2012-01-31 23:10:29
    Od: Markowski <m...@g...com>

    On 24 Sty, 08:19, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Rzedowy 400 sa mniam!
    > Ale jak chcesz cos bardziej popularnego to cb1 albo malego bandita. Do
    > nich dostaniesz czesci bez wiekszego problemu.

    Pamiętam jak na Felkowisko w Julinku Easy przyjechała na takiej
    dziwacznej rzędowej japonii. Moto wyglądało baaardzo poważnie, a o ile
    pamiętam miało nawet nie 400cc, ale jedynie 250cc

    Markowski