eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJanusz "Jahu" Katowice - nieuczciwy mechanik - proszę o pomoc. › Re: Janusz "Jahu" Katowice - nieuczciwy mechanik - proszę o pomoc.
  • Data: 2011-07-02 10:56:38
    Temat: Re: Janusz "Jahu" Katowice - nieuczciwy mechanik - proszę o pomoc.
    Od: MiG <mgrzemow|@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-02 09:36, Kuczu pisze:

    > Ale ze co ? Ktos ma tam jechac i go zbic czy jak ? Poskarzyles sie i
    > wystarczy.

    No choćby jakiś inny kontakt jakby ktoś miał. Domowy adres, wiem że jego
    syn też jeździ na motocyklu i pomagał w warsztacie. Telefon do niego?

    Jakby ktoś miał jakiekolwiek dane to bardzo byłbym wdzięczny.

    Dopuszczam też możliwość, że jednak miał jakiś wypadek, czy coś. Wiem,
    że to naiwność...

    Pozdrowienia,

    MiG