  • 11. Data: 2010-02-03 11:56:15
    Temat: Re: Jakość obrazu z DVD
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Robert_J pisze:

    > Ale Przemysław chciał widocznie kupić LG. Zadał konkretne pytanie i nie
    > sądzę, żeby oczekiwał tego, o czym mu mówisz ;-)

    ale co mam poradzić, jeżeli ma dekoder i dvd (może nie) tylko z wy
    scart?
    poza tym takie są...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 12. Data: 2010-02-03 11:57:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Jingiel pisze:

    > Nie zauwazyles, ze gosc ma zly obraz z DVD? Skad wiesz, ze ma CP?

    bo czytam. właśnie udawadniał wyższośc

  • 13. Data: 2010-02-03 12:00:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-03 12:49, MF[PL] pisze:

    > Nie napisałeś czym to połączyłeś. Scart (kompozyt, rgb), component czy
    > hdmi.

    Eurozłącze, czyli wg Wikipedii Scart.

    > Tutaj może być odpowiedź na Twoje pytanie. Generalnie DVD przez
    > component czy hdmi, czy nawet Scart-RGB powinno wyglądać dosyć
    > przyzwoicie.

    A to HD występuje w przypadku DVD? Są odtwarzacze DVD z wyjściem HD? Mój
    ma tylko euro.

    > Musisz wziąć też pod uwagę zawartość samej płyty dvd.
    > Niektóre gazetowe wydania to tragedia i nic im nie pomoże.

    A standard DVD to nie jest standard i tyle?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-02-03 12:04:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > A to HD występuje w przypadku DVD? Są odtwarzacze DVD z wyjściem HD? Mój
    > ma tylko euro.

    nie, ale hdmi to przesył cyfrowy, obraz z tego samego urządzenia
    wygląda lepiej, scart ma ograniczenia

  • 15. Data: 2010-02-03 12:05:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    Są odtwarzacze DVD z wyjściem HD? Mój
    > ma tylko euro.

    nie z hd a z hdmi

  • 16. Data: 2010-02-03 12:08:19
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    LG ale jaki ? LCD, Plazma ?
    ja kilka dni temu kupiłem Panasonic Plazma 42 cale obraz żyleta ,Czerń jest
    czernią
    z DVD obraz jest ok z platform C+ i CP obraz różny zależy od kanału
    obraz z karty SDHC 1080p.BluRay.x264 "BAJKA"

    Kuba.

  • 17. Data: 2010-02-03 12:38:08
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Bo mnie nie stać na Sony, a obraz wszystkie mają do bani, to już nie
    > epoka CRT niestety.

    A widziales jak swieca plazmy ?
    Tanie LCD (<6kzl) sa niestety mocno gowniane jesli chodzi o jakosc obrazu.

  • 18. Data: 2010-02-03 12:45:09
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > kupiłem sobie telewizor LG i obraz z telewizji mam do bani, ale to
    > wiedziałem. Niestety obraz z DVD jest jeszcze bardziej do bani.

    Ja też mam LG, obraz z TV (analogowa kablówka) jest zupełnie
    przyzwoity, a z DVD bardzo dobry.

    > Zwłaszcza czarny nie wygląda jak czarny, a jak mozaika różnych

    Zwłaszcza jestem zadowolony z tego, że czarny jest czarny,
    nawet gdy sąsiaduje z białym. Ale ja mam byle jaką plazmę ;-)

    > kwadratów. Więc sceny nocne się ogląda marnie. Czy to wina odtwarzacza
    > DVD czy po prostu nowe telewizory tak samo jak z SD, tak samo nie
    > współpracują z DVD?

    Ależ współpracują. A nawet wyświetlają bardzo dobry obraz.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 19. Data: 2010-02-03 13:27:18
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    > Eurozłącze, czyli wg Wikipedii Scart.

    Scart to tylko standard złącza.. Przez to złącze może iść zarówno sygnał
    composite, RGB a nawet s-video. W ustawieniach odtwarzacza DVD powinna
    być możliwość określenia jaki sygnał ma być puszczony na Scart.
    Najlepiej jakbyś ustawił RGB. Druga sprawa to odpowiedni kabel. Ja mam 2
    kable Scart.. jeden zrobiony własnoręcznie (do DVD) i drugi dostarczony
    z dekoderem CP. Różnica w obrazie jest tak duża, że przełożyłem swój
    kabel z DVD do dekodera żeby pozbyć się sunących pionowo grubych pasów.
    W moim kablu każda żyła ma oddzielny ekran a w tym tanim to nie wiem czy
    w ogóle jest jakieś ekranowanie.

    I jeszcze jedno - jeśli w TV masz więcej wejść Euro, to mogą się różnić
    funkcjonalnością. Np. w moim TV-CRT są 3 złącza Scart ale tylko jedno
    przyjmuje sygnał s-video.

    Ostatnia sprawa - żeby oceniać jakość obrazu musisz być 100% pewien
    dobrej jakości materiału na płycie DVD. Najlepiej wziąć jakieś wydanie
    kolekcjonerskie. Płyty DVD dołączane do gazet mają często jakość gorszą
    niż kaseta VHS (cyfrowa kompresja = kwadraty).

    > A to HD występuje w przypadku DVD? Są odtwarzacze DVD z wyjściem HD? Mój
    > ma tylko euro.

    Oczywiście nie ma HD w przypadku DVD. Dlatego wymyślono Blueray :)

    PZDR
    Shaman

  • 20. Data: 2010-02-03 13:44:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    cztery pisze:

    > A widziales jak swieca plazmy ?
    > Tanie LCD (<6kzl) sa niestety mocno gowniane jesli chodzi o jakosc obrazu.

    kwestia gustu.