  • Data: 2010-02-05 23:48:58
    Temat: Re: Jakość obrazu z DVD
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cztery pisze:

    > Nie tyle gustu co oczu.
    > Nie widzialem wsrod tanich (czyli ponizej 6kzl) LCDkow takich w ktorych
    > czern jest zblizona do tego co widac na plazmach za ~3 - 4kzl.

    Nie mam porównania co do plazm ale mam porównanie z monitorami używanymi
    w poligrafii. Nie eizo co prawda ale znośne monitory z matrycami ips lub
    mva. Po 15 latach w poligrafii oczy jeszcze ok (odpukać).
    Bałem się jak cho..... kupując lcd fhd 32" sharpa za 2kpln że obraz
    będzie tragiczny a tu się okazało że jest OK. Sygnał sd kablówka i
    divxy. Oczywiście godzinę spedziłem na ustawieniach i "kalibracji".

    Natomiast załamałem się jak zobaczyłem kąty na laptopie della za 3kpln.
    TRAGEDIA i to błyszcząca tragedia. 4-letni 17" Acer TN używany na
    paletki bije go na głowę.