  • 31. Data: 2013-01-31 11:35:22
    Temat: Re: Jakość obrazu
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-30 22:27, pawell32 pisze:

    > nie, ale co - mam Cię usprawiedliwić?
    > Trzeba było wcześniej się tu zapytać, ktoś by odpowiedział
    > i nie popełniłbyś tego błędu.

    Tak, oczekuję współczucia z powodu takiego a nie innego potraktowania
    mnie przez oszustów.

  • 32. Data: 2013-01-31 12:22:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-01-31 11:35, Trybun pisze:

    > Tak, oczekuję współczucia z powodu takiego a nie innego potraktowania
    > mnie przez oszustów.

    i owszem - współczuję.
    ja po olewatorskiej akcji z 8800/8900 nie kupuję ich
    produktów. poza tym wspomniany był ostatnim udanym.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 33. Data: 2013-02-01 09:27:36
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-31 12:22, pawell32 pisze:

    > i owszem - współczuję.
    > ja po olewatorskiej akcji z 8800/8900 nie kupuję ich
    > produktów. poza tym wspomniany był ostatnim udanym.

    Dziękuję za współczucie.. Teraz też już raczej będę unikał produktów tej
    firmy.