eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaJakość obrazuRe: Jakość obrazu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!zen.ne
    t.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    References: <kdr64c$6an$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <kdrp3e$p4k$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <kdtrvo$oo3$1@node2.news.atman.pl>
    <5102b88d$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke0942$2sj$1@node2.news.atman.pl>
    <5103b785$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke0jm2$cej$1@node1.news.atman.pl>
    <5103fe8a$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke32g5$qu5$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ke32g5$qu5$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Jakość obrazu
    Date: Sun, 27 Jan 2013 13:25:49 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 130127-0, 2013-01-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 29
    Message-ID: <51051cc5$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.8.166.42
    X-Trace: 1359289542 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26699 83.8.166.42:64652
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:275311
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ke32g5$qu5$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2013-01-26 17:04, Cavallino pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup
    >> dyskusyjnych:
    >>> Co najwyżej to oni nie zrozumieli o co pytam. A mi chodziło o obsługę
    >>> karty tv N. Po to właśnie kupiłem ten tuner, bo ten oryginalny biały od
    >>> Nki miał kłopotliwą obsługę zewnętrznej nagrywarki. Sprzedawca w sklepie
    >>> potwierdził że tuner Fergusona obsłuży kartę tv "N". Albo guzik na ten
    >>> temat wiedzą, albo świadomie wprowadzili mnie w błąd, bo tuner ani myśli
    >>> wyświetlać programy HBO, N Premium N Sport itd.
    >>
    >> Oddaj go, typowy przykład niezgodności z umową
    >
    > Ustne zapewnienie sprzedawcy o czymś to niewystarczający powód żeby
    > reklamować sprzęt.

    Wystarczający.
    Co najwyżej możesz mieć problem z udowodnieniem, że tak zapewniał.
    Było kazać mu się pod tym podpisać.

    > A poza tym czy za podobną sumę kupię gdzieś tuner z takimi możliwościami?

    Takich które nie odbierają N na kartę jest cała masa. ;-)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: