  • Data: 2010-12-29 09:01:22
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
    Od: "Ewa" <E...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obudź się Ewa i nie cross postuj, pl.rec.dom nie ma nic wspólnego z Twoją ramką w
    samochodzie.
    Z ramką samochodu nie, ale z klejem posiadającym odpowiednie właściwości tak.

    A tak w ogóle, to nie mogę wyjść z podziwu, że Wam się chce tyle pisać
    i to przeważnie obok tematu. Pewnie dlatego, że przy okazji, Waszym zdaniem,
    można komuś przykopać, "udowodnić", że jest głupszy, itd. Polacy to uwielbiają.

    Ja tylko pytałam o klej, a opisałam do czego chcę go użyć żeby w odpowiedzi otrzymać
    podpowiedź właściwego kleju do mojej sytuacji.
    I tyle.

    Prawdopodobnie przesadziłam z tym przewidywaną opłatą za taką ramkę
    w serwisie. Ale to po doświadczeniu z prościutkim kołpakiem, za którego
    chcieli 250 zł (za 1 sztukę). Tyle, że w przypadku kołpaka nie ma kwestii
    reklamy.

    Pozdrawiam
    Ewa