  • 21. Data: 2010-11-22 07:21:09
    Temat: Re: Jakiego crossa kupić?
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grziesiek2010 pisze:

    > Wiesz co sam wypierdalaj i mnie nie wkurwiaj przychlascie NIe pytałem
    > Cie o zdanie wiec zamknij morde

    jak widac nic nie zrozumiałes. Co bylo do udowodnienia

    > A Ty nie uzywasz tez netykiety bo widac...

    masz paru kolegów w Twoim stylu? bo potrzebuje wiecej pretekstów zeby tą
    gówniana bramke wkoncu odciąc od usenetu, Także zapraszam, niech piszą

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 22. Data: 2010-11-22 08:03:43
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-21 18:49, Grziesiek2010 pisze:

    > Piepsz sie

    aaaa, to ładnie się przedstawiłes przed milionami słuchaczy:)

    Chłopaki przeprasza Was wszystkich mieliście racje buty są ważniejsze....

    pozdrawiam
    rafał
    450exc
    250sxf

  • 23. Data: 2010-11-22 08:07:26
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-11-22 09:03, Rafał Tomaszewski pisze:
    > Chłopaki przeprasza Was wszystkich mieliście racje buty są ważniejsze....

    Taaaa jest. W żadnym wypadku niech nie kupuje kasku.

    Pozdr
    DP
    TL-S

  • 24. Data: 2010-11-22 09:06:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Nov 2010 09:07:26 +0100 osobnik zwany Don Pedro
    wystukał:

    > Taaaa jest. W żadnym wypadku niech nie kupuje kasku.

    niech poszuka na bankomacie, będzie za darmo :)

    --
    BMW R110GS
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 25. Data: 2010-11-22 13:31:00
    Od: Grziesiek2010 <grzesiek.f@_NOSPAM_vp.pl>

    Sory chlopaki za to co powyzej ale mnie dwa dni w domu nie bylo i moj
    glupi brat dorwal kompa...

  • 26. Data: 2010-11-22 13:33:11
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 22 Nov 2010 13:31:00 +0000 (UTC), Grziesiek2010
    <grzesiek.f@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
    > Sory chlopaki za to co powyzej ale mnie dwa dni w domu nie bylo i moj
    > glupi brat dorwal kompa...

    To w tubę go. Gorzej, jeśli brat jest wyimaginowany ;)

    r.
    _____________

  • 27. Data: 2010-11-22 13:40:54
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Grziesiek2010 napisał(a):
    > Planuje kupic crossa ale uzywanego lecz nie wiem jakiego, co polecacie??

    kup cross-posta, w tej cenie spokojnie sie zmiescisz

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 28. Data: 2010-11-22 14:06:18
    Od: Grziesiek2010 <grzesiek.f@_NOSPAM_vp.pl>

    Robert Rędziaknapisal

    > To w tubę go. Gorzej, jeśli brat jest wyimaginowany ;)

    > r.

    Nie no naserio, nikomu nie zycze takiego uposledzonego brata jak mam ja :/