  • 11. Data: 2010-11-21 17:49:07
    Temat: Re: Jakiego crossa kupić?
    Od: Grziesiek2010 <grzesiek.f@_NOSPAM_vp.pl>

    > To jeszcze wpisz w google NETykieta i zacznij ciąć cytaty.

    Piepsz sie

  • 12. Data: 2010-11-21 18:18:16
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grziesiek2010 pisze:

    > Piepsz sie

    po pierwsze słownik ortograficzny polecam
    po drugie jak sie nie umiesz zachować to lepiej milcz. Bo ze nie
    wpisałems w googla zapytania o netykiete to widac

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 13. Data: 2010-11-21 18:21:42
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    wiedziałem że będą głosy że jednak gira ważniejsza niż łeb:)

    Ja też jeżdżę na niskobudżetowym motocyklu i też jeszcze nie mam butów.
    Na razie muszą mi wystarczyć takie ze sklepu bhp za 150 zł. Wysokie,
    sznurowane, nieprzewiewne i z okutym czubem. I chociaż kusi mnie żeby na
    wiosnę kupić najpierw buty to jednak raczej kupię dobry kask bo teraz
    jeżdżę w G-macu.

    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki
    XTZ 750 '91
    Podkowa Leśna

  • 14. Data: 2010-11-21 18:29:20
    Od: Grziesiek2010 <grzesiek.f@_NOSPAM_vp.pl>

    Arninapisal

    > po pierwsze słownik ortograficzny polecam
    > po drugie jak sie nie umiesz zachować to lepiej milcz. Bo ze nie
    > wpisałems w googla zapytania o netykiete to widac

    no i co z tego co?
    Lepiej sie nie odzywaj

  • 15. Data: 2010-11-21 19:12:36
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grziesiek2010 pisze:

    > no i co z tego co?
    > Lepiej sie nie odzywaj

    a to z tego, że wpierdalasz sie na czyjeś podwórko i jak ktos Ci
    grzecznie zwraca uwage, że zachowujesz sie niestosownie to jeszcze sie
    rzucasz jak dres.
    Nawet nie masz swiadomosci ze nie piszesz na jakiegos sikacza.pl tylko
    na dużą grupe usenetową na której obowiązuje netykieta czy Ci sie to
    podoba czy nie. Co sie dzieje na sikaczu to mi powiewa ale skoro jestes
    w usenecie wiec sie zachowuj. Albo wypierdalaj.

    PS: wszystkie niezrozumiale słowa uzyte przeze mnie wrzuc do googla (o
    ile potrafisz) to poznasz ich znaczenie.

  • 16. Data: 2010-11-21 20:08:37
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Grziesiek2010 napisał(a):

    > Piepsz sie

    A ty przywitaj się z kolegami.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2010-11-21 21:19:11
    Od: Grziesiek2010 <grzesiek.f@_NOSPAM_vp.pl>

    Arninapisal

> [...]

    > PS: wszystkie niezrozumiale słowa uzyte przeze mnie wrzuc do googla (o
    > ile potrafisz) to poznasz ich znaczenie.

    Wiesz co sam wypierdalaj i mnie nie wkurwiaj przychlascie
    NIe pytałem Cie o zdanie wiec zamknij morde
    A Ty nie uzywasz tez netykiety bo widac...

  • 18. Data: 2010-11-21 22:28:53
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    >A ty przywitaj się z kolegami.

    To zbyt subtelne, jednak.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2010-11-21 22:45:05
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 325 roku bieżącego, Grziesiek2010 zeznał(a) jak następuje:

    > Wiesz co sam wypierdalaj i mnie nie wkurwiaj przychlascie
    > NIe pytałem Cie o zdanie wiec zamknij morde
    > A Ty nie uzywasz tez netykiety bo widac...

    AAAAAAAAAAAAA Kupię tanio plonkownicę, może być używana.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 20. Data: 2010-11-22 01:17:09
    Temat: Re: Jakiego crossa kupiae?
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-21 23:45, PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 325 roku bieżącego, Grziesiek2010 zeznał(a) jak następuje:

    > AAAAAAAAAAAAA Kupię tanio plonkownicę, może być używana.

    Szkoda twojego czasu...

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki