  • Data: 2010-11-21 19:12:36
    Temat: Re: Jakiego crossa kupić?
    Od: Arni <a...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grziesiek2010 pisze:

    > no i co z tego co?
    > Lepiej sie nie odzywaj

    a to z tego, że wpierdalasz sie na czyjeś podwórko i jak ktos Ci
    grzecznie zwraca uwage, że zachowujesz sie niestosownie to jeszcze sie
    rzucasz jak dres.
    Nawet nie masz swiadomosci ze nie piszesz na jakiegos sikacza.pl tylko
    na dużą grupe usenetową na której obowiązuje netykieta czy Ci sie to
    podoba czy nie. Co sie dzieje na sikaczu to mi powiewa ale skoro jestes
    w usenecie wiec sie zachowuj. Albo wypierdalaj.

    PS: wszystkie niezrozumiale słowa uzyte przeze mnie wrzuc do googla (o
    ile potrafisz) to poznasz ich znaczenie.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"