  • 61. Data: 2017-11-11 23:01:03
    Temat: Re: Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Spółka ElectroMobility Poland zleciła Kantar TNS wykonanie
    > kompleksowych badań na temat, jakiego auta elektrycznego chcą
    > polscy kierowcy?
    >
    > Okazuje się, że 73% ankietowanych zastanawiało się nad zakupem
    > samochodu elektrycznego. Najważniejszymi kryteriami branymi pod
    > uwagę przy zakupie były: pojemność min. 4 osoby, długa gwarancja
    > oraz dobra dostępność do usług serwisowych. O zakupie zdecydowałaby
    > ekonomia, ekologia, cena oraz dostępność infrastruktury do
> [...]
    ektrycznego-chca-
    > polscy-kierowcy/

    Czyli zasieg nie ma znaczenia? Hmm...
    73%? Nowe auta? ROTFL...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 62. Data: 2017-11-13 10:55:43
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-11-10 13:00, T. wrote:

    > Zwykle buduje się firmy w otoczeniu głównego producenta, żeby mieć
    > blisko do odbiorcy. Jest kilka firm we Wrześni produkujących na rzecz
    > VW, podejrzewam że i ta firma z Dzierżoniowa będzie pracowała dla LG.

    No i to nie oznacza, ze kazdy kto chce sobie produkowac samochod na
    czesciach VW moze je sobie we Wrzesni kupic i to zrobic. Bo to ze LG
    bedzie produkowalo baterie w PL wcale nie oznacza ze kazdy wanna-be
    producent e-aut w tym kraju bedzie w jakiejs szczegolnie lepszej
    sytuacji. I tak pewnie kupi je po tej samej cenie co dowolny inny
    odbiorca ze swiata, przy identycznej ilosci. I jeszcze moze nawet
    z wysylka z magazynu nawet nie zlokalizowanego w PL.

    --

    memento lorem ipsum

  • 63. Data: 2017-11-13 13:00:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-13 o 10:55, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > odbiorca ze swiata, przy identycznej ilosci. I jeszcze moze nawet
    > z wysylka z magazynu nawet nie zlokalizowanego w PL.

    Oczywiście, jednak często (nie zawsze) producenci wolą korzystać z
    miejscowego zaopatrzenia. Odpadają koszty transportu i ryzyko z nim
    związane.
    T.

  • 64. Data: 2017-11-20 16:33:30
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-11-09 o 16:55, T. pisze:

    > O zakupie zdecydowałaby ekonomia, ekologia, cena oraz dostępność infrastruktury do
    ładowania.

    Czyli, jak często bywa, człowiek nie bierze udziału w decydowaniu.

  • 65. Data: 2017-11-20 18:43:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2017 o 15:55, Tomasz Pyra pisze:

    > Dużo łatwiejsze wydaje się przyklejenie do przedniej szyby czegoś w stylu
    > viatolla, tyle że może wykorzystującego zdobycze XXI wieku (lokalizacja
    > satelitarna, transmisja komórkowa).

    Niby łatwiejsze, a bramki na autostradach są.

    Już pisałem - łatwiejsze to jest dojebanie opłaty elektromobilnej do
    każdego licznika za możliwość ładowania i plebs będzie się z nawiązką
    zrzucał na luksusowe bryki. A skoro zapłacił już za elektryki, to im się
    będzie dosrywać coraz to nowe podatki i utrudnienia dla spalinek, żeby
    zaczęli korzystać za co zapłacili;)

    Jeszcze wam bokiem te elektryki. Miniester finansów zawsze chce dobra
    obywateli.

    Shrek