  • 1. Data: 2009-08-05 08:46:00
    Temat: Jakie znacie sklepy z czesciami oprocz larssona
    Od: "plebi" <p...@o...pl>

    W zasadzie to szukam lancucha wstepnego przeniesienia napedu do Kawasaki EN
    500 i cena jaka u nich sie pojawia wraz z ostatnia podwyzka lancuchow
    sklania mnie do poszukiwania innych zrodel zaopatrzenia w czesci.
    Koszt u nich do mojego motocykla z '94 to 570PLZ. Nawet ze znizkami wychodzi
    430PLZ (jeszcze kilka dni temu bylo 370PLZ !).
    plebi

  • 2. Data: 2009-08-05 09:02:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    plebi pisze:
> [...]
    > Koszt u nich do mojego motocykla z '94 to 570PLZ. Nawet ze znizkami wychodzi
    > 430PLZ (jeszcze kilka dni temu bylo 370PLZ !).

    Klasa, Jotte i pare innych. Ale watpie czy za mniej niz 430 pln cos
    znajdziesz. Euro kosztuje ciagle ponad 4 pln a to jego cena ma spory
    wplyw na ceny w Polsce. Aczkolwiek i tak coraz czesciej u nas bywa
    taniej niz po drugiej stronie Odry. Zestaw DID do EN500 kosztuje np. w
    Lousie 135 Euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-08-05 09:08:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kuczu pisze:

    > Zestaw DID do EN500 kosztuje np. w Lousie 135 Euro.

    Ups. Dopiero teraz doczytalem ze chodzi o lancuszek sprzeglowy :) Mea
    culpa.

  • 4. Data: 2009-08-05 09:32:38
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    plebi wrote:
> [...]
    > Nawet ze znizkami
    > wychodzi 430PLZ (jeszcze kilka dni temu bylo 370PLZ !).

    Moze czasem nie warto na sile szukac zamiennikow. Zaryzykowalem sprawdzic
    cene tego lancucha w systemie Kawsaki i... kosztuje 283zł
    W razie czego zapraszam :)

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 5. Data: 2009-08-05 09:34:52
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Michał Demczuk wrote:

    > Moze czasem nie warto na sile szukac zamiennikow. Zaryzykowalem
    > sprawdzic cene tego lancucha w systemie Kawsaki i... kosztuje 283zł
    > W razie czego zapraszam :)

    Pomyłka, 253zł :)

    Pozdr..