  • 61. Data: 2010-09-14 10:02:07
    Temat: Re: Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 12.09.2010 14:55, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jacek s...@o...pl ...
    > i to juz beda bezpieczne auta?

    Corsa B to nie było czasem pierwsze takie małe autko, z którego się
    wychodziło z życiem w tym teście zderzeniowym ze ścianą?

    S.

  • 62. Data: 2010-09-14 14:35:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> wrote in message

    > Corsa B to nie było czasem pierwsze takie małe autko, z którego się
    > wychodziło z życiem w tym teście zderzeniowym ze ścianą?

    Nie wiem jak z bezpieczenswem, ale swego czasu Corsa B 1.5D (silnik isuzu) i
    nie moglem uwierzyc, ze wiecej przepije w godzine, niz ten samochod spali.
    :) Problemow jakichs wielkich z nim nie bylo, wiec moge polecic

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 63. Data: 2010-09-16 21:52:32
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    r...@k...pl napisał(a):
    > Muszę synowi kupić jakieś używane autko do dojazdu na studia (jakieś 50 km
    > w dwie strony). Nie mam zamiaru wydać za dużo kasy, czyli autko używane i
    > to raczej sporo używane (tak do 3000) Oczywiście zużycie paliwa jest bardzo
    > istotne.
    Nie wiem czy ktoś to proponował bo nie chce mi się czytać dalej tych
    banialuków, polecam celować w Omegę A 2,0 +gaz coś takiego
    http://allegro.pl/opel-omega-2-0i-i1225264452.html (nie moje)
    Można trafić zadbane wypieszczone egzemplarze bezwypadkowe od
    właścicieli którzy użytkują je od kilku lat. Nie od handlarza.

    Jeździłem czymś takim parę lat i zajebiście sobie chwaliłem, i pod
    względem ekonomiczności, komfortu jazdy i ewentualnych kosztów napraw.

    Osobiście jak miał bym za takie pieniądze coś szukać to tylko to.
    Żadne tam gówniane popierdułki typu Corsa, Cinquecento itp.
    --
    Krzysiek

  • 64. Data: 2010-09-16 22:46:38
    Od: r...@k...pl

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 21:52:32 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

> [...]
    >
    > Osobiście jak miał bym za takie pieniądze coś szukać to tylko to.
    > Żadne tam gówniane popierdułki typu Corsa, Cinquecento itp.

    No wybacz kolego, ale nie przejadę prawie 300 km w jedną stronę (w linii
    prostej!) tylko po to, żeby na miejscu okazało się, że auto ma więcej rdzy
    w sobie niż oglądane egzemplarze dużo bliżej mojego miejsca zamieszkania.
    Wiem, że traktujesz to jako przykład ale podaj sobie taki model na otomoto
    dla woj. śląskiego gdzie mieszkam i obejrzyj sobie fotki oferowanego
    sprzętu. Podaj model w cenie, którą podałem za wyjściową!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 65. Data: 2010-09-17 06:46:41
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Wiem, że traktujesz to jako przykład ale podaj sobie taki model na otomoto
    > dla woj. śląskiego gdzie mieszkam i obejrzyj sobie fotki oferowanego
    Czy ja Tobie proponuje jazdę 300km? A gdyby nawet to co? Tylko w tedy
    jedzie sie po pewniaka. Ludzie więcej km robią za atutem, i też
    czasami bywają rozczarowani.

    Z dnia na dzień, to sie w salonie kupuje, a nie na otomoto.
    Na to co proponuje trzeba trochę czasu poświęcić.
    > Podaj model w cenie, którą podałem za wyjściową!
    Podałem.
    --
    Krzysiek