  • 51. Data: 2010-09-13 11:48:06
    Temat: Re: Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-11 21:52, tadek pisze:
    > punto I jest podobno ocynk. Kupiłem córce w podobnym celu

    właśnie podobno, koroduje że głowa mała, podobnie jak corsa B
    Jeśli już to audi b3 1.6d za 3-4tyś się kupi. Pojedzie na wszystkim,
    spore auto i niewiele spala.

    --
    krzysiek82

  • 52. Data: 2010-09-13 11:49:29
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-13 00:40, Adam Szewczak pisze:
    > Polo 1.4D

    też dobre rozwiązanie.

    --
    krzysiek82

  • 53. Data: 2010-09-13 16:54:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-12 21:24, MadMan pisze:

    > Pamiętaj o tym że gwiazdki są porównywalne tylko w ramach danego
    > segmentu samochodów.

    Ale przynajmniej CC, SC, matiz i tico należą do tego samego segmentu,
    a 3* matiza było, oidp, niezłym wynikiem

  • 54. Data: 2010-09-13 17:23:28
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 16:54:02 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Ale przynajmniej CC, SC, matiz i tico należą do tego samego segmentu,
    > a 3* matiza było, oidp, niezłym wynikiem

    Owszem, nie piszę że nie, niemniej porównywanie gwiazdek SC z gwiazdkami
    BMW3 czy Mercedesa C-klasse z Matizem to pewne nadużycie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 55. Data: 2010-09-13 17:44:11
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message

    > Pitolicie ;)
    >
    > Kilka dni temu kupiłem auto za 600zł, które po godzinie nadawało się już
    > do jazdy.

    Cala godzine zeszla ci wycieczka do sklepu po komplet baterii? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 56. Data: 2010-09-13 17:49:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

    > Ale przynajmniej CC, SC, matiz i tico należą do tego samego segmentu,
    > a 3* matiza było, oidp, niezłym wynikiem

    Czyli walac Matizem w CC masz szanse wyjsc ze spiaczki po pol roku. Walac w
    prawie dwutonowego merca, lepiej miej przy sobie jakis dokument, zeby bylo
    po czym zwloki zidentyfikowac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 57. Data: 2010-09-13 19:33:17
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    r...@k...pl wrote:

    > Dla mnie to jest jasne. Ale jak przyjdzie płacić podatek od kupna, w
    > Urzędzie Skarbowym nie przychrzanią się do tego?

    Nie przychrzania. Placi jedna osoba - nie ma sensu sie rozdrabniac.
    Bierzesz syna i jedziecie podpisac umowe - Ty jako pierwszy wlasciciel,
    syn jako drugi (kolejnosc na umowie jest kluczowa - zakladam, ze syn
    bedzie chcial skorzystac z Twoich znizek).
    NIP na umowie w ogole nie jest wymagany, ale chociazby swoj mozesz
    dopisac.

    Potem wypelniasz pcc na siebie i placisz w US.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 58. Data: 2010-09-13 20:16:02
    Od: r...@k...pl

    Dnia Sat, 11 Sep 2010 21:40:01 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Muszę synowi kupić jakieś używane autko do dojazdu na studia (jakieś 50 km
    > w dwie strony).

    itd.

    Wk...m się. Znalazłem taką ofertę:
    http://otomoto.pl/fiat-uno-naprawde-ladny-super-stan
    -C15140968.html
    Pojechałem tam i zrobiłem prawie 60 km w dwie strony i co się okazało?
    Facet umówił się jednocześnie chyba z dziesięcioma i kupił ten, który
    według właściciela zadzwonił pierwszy a podejrzewam, że nie za bardzo
    wiedział, kto był pierwszy bo coś mieszał. Szkoda: blacha wyglądała tak jak
    na zdjęciach!:((( Chociaż jak zdążyłem przed wyjściem podejrzeć, facet,
    który go kupił odpalał go chyba ze cztery razy i dopiero zaskoczył.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 59. Data: 2010-09-13 23:54:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-13 20:16, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > na zdjęciach!:((( Chociaż jak zdążyłem przed wyjściem podejrzeć, facet,
    > który go kupił odpalał go chyba ze cztery razy i dopiero zaskoczył.

    Nie przejmuj się. Po zimie gdzieś go utrafisz na parkingu pod marketem i
    będziesz dziękował wszystkim świętym, że to nie Ty go kupiłeś. :D

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 60. Data: 2010-09-14 07:15:53
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Mon, 13 Sep 2010 16:54:02 +0200, Jakub Witkowski wrote:

    > Ale przynajmniej CC, SC, matiz i tico należą do tego samego segmentu,
    > a 3* matiza było, oidp, niezłym wynikiem

    O co chodzi z tymi gwiazdkami? Mozecie dac jakiegos linka?
    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Murphy's law is recursive. Washing your car to make it