  • Data: 2010-09-12 17:06:02
    Temat: Re: Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?
    Od: r...@k...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 16:34:02 +0200, Grzegorz napisał(a):

    > W sumie to warto kupić coś nieco większego, na początek dla
    > niedoświadczonego kierowcy to znacznie bezpieczniejsze. I najlepiej
    > łatwo naprawialne w polskich warunkach.
    >
    > Zużycie paliwa, to tylko część kosztów ..... ale mało kto na to patrzy.

    Ale kupując używane trzeba też brać uwagę na cenę części, co nie?
    Nie jestem "samochodziarzem" ale gdzieś poczytałem, że amortyzatory do
    niektórych aut kosztują ponad 1000 a wymiana wtrysków paliwa do Toyoty
    nawet 10 tys. To co prawda diesel, którego nie szukam ale chodzi mi o cenę
    takich rzeczy.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl