    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie tanie auto do firmy ?
    Date: Fri, 29 Apr 2011 21:27:43 +0200

    On 2011-04-29 02:45:11 +0200, " Michał" <m...@g...pl> said:

    > Ok rozpisuje "konkurs" na coś nowego, co można by polecić:
    > wymagania:
    >
    > -Tanie w zakupie

    Kup tanie. W czym problem?
    Wojsko sprzedaje sporo tanich pojazdów.

    > -Dowolne koszty utrzymania (dowolne oznacza max spalanie do 22l/100)

    O, to się uda z pewnością - niska cena zakupu zazwyczaj skutkuje
    wysokimi kosztami utrzymania.
    Więc - 2:0.

    > -Dowolne ceny części pod warunkiem że trwałe (powiedzmy amortyzator max 1.2k)

    ditto
    3:0

    > -TRWAŁE

    SKOT?
    Tani nie będzie - 3:1

    > -Ma wytrzymać spadnięcie ze chodów (powiedzmy 30 standardowych stopni)

    SKOT!
    4:1

    > -Ma wytrzymać uderzenie 15km/h w coś, cokolwiek bez potrzeby naprawy

    SKOT!
    5:1

    > -Ma wytrzymać wielokrotne wjechanie na krawężnik 60km/h

    SKOT!
    6:1

    > -Ma wytrzymać bez oleju, tz dać oznaki ze coś nie tak

    Hmm...
    SKOT?
    7:1

    > -Ma mieć komputer co powie/wyświetli brak oleju, brak powietrza w kole,
    > koniec klocków, koniec paska itp...

    To jednak nie SKOT. ;(
    7:2

    > -Wygląd Dowolny,może wyglądać jak złom

    SKOT!
    8:2

    > -trasę kraków<->łódź ma się dać zrobić poniżej 2h (czyli v max koło 210km/h)

    A jednak nie SKOT.
    8:3

    > -Duży bagażnik, powiedzmy żeby 12 biurek ikeowych weszło i się
    > klapa zamknęła, lub 12 foteli itp...

    SKOT!
    9:3

    > -Najważniejsze: możliwość łatwego sprawdzenia auta
    > (przejrzenia tego co komp mówi?) tak żeby była pewność ze 20k km zrobi
    > bez nawet wymiany klocków.

    Chyba... SKOT!
    10:3

    > -klimatronik i najlepiej kolorowy ekran z komputerem

    NieSKOT.
    10:4

    > -Najlepiej takie auto co go ludzie nie chcą, może rdzewieć, może źle
    > wyglądać, może być na F, L czy cokolwiek innego, koreańskiego już nie chce!

    To SKOT.
    11:4

    > -a, ma być bezpieczne bo często będzie po czerwoynych jeździło
    > i może dostać strzała w bok

    SKOT!
    12:4

    > -silnik koniecznie benzyna + GAZ, pewnie V6 bo 4cyl nie chce bo padają.

    SKOT!
    13:4

    > -słaby silnik żeby opon nie drzeć

    :(
    13:5

    > -tanie opony
    :((
    13:6

    > -im więcej komputera w aucie tym lepiej, im więcej elektroniki tym lepiej
    > niech sobie sprawdza wszystko, włacznie z tym czy spryskiwacze lamp działają.

    ;(((
    13:7

    > Opcje o których myślałem:
    > -Lancia K, -Safrane ph2, -Audi a8 d2, -Volvo V70, -Laguna II kombi

    > -yyyyy nie mam pojęcia co jeszcze można brać pod uwagę ???

    SKOT!

    --
    Bydlę