  • 21. Data: 2012-10-22 13:24:10
    Temat: Re: Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka
    Od: tÎż

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale skąd te śmieci? Pompa paliwa zasysa z dna zbiornika, paliwo w czasie
    > jazdy jest ciągle mieszane a w nowoczesnych samochodach ciagle krąży
    > pomiędzy zbiornikiem a układem zasilania z filtrem. Nie ma szans na
    > osadzenie się jakichkolwiek zanieczyszczeń.

    Znowu zaczyna się trollowanie. Pompy paliwa ani baku w używanym aucie to
    Ty chyba nigdy nie widziałeś.

    Uwaga! Nie karmić!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2012-10-22 14:04:02
    Od: k...@v...pl

    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 12:25:14 UTC+2 użytkownik Piotr Molski
    napisał:

    > Wolałbym coś o większej średnicy, w busie spust oleju to śruba 13,17?
    >
    > mm,
    >

    > dzieki
    >
    > Piotr
    Zakrętka od słoika z ogórkami będzie dobra.

  • 23. Data: 2012-10-22 17:04:01
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-22 00:09, Piotr Molski pisze:
    > Witam,
    > bawię się w VW T3. Zachciało mi się zmodyfikować bak paliwa - poprzez
    > montaż korka spustowego - tak, żeby móc go łatwo oczyścić z
    > ewentualnych śmieci. W jakich samochodach znajdę odkręcany korek
    > spustowy? Chciałbym wyciąć go z kawałkiem blachy dookoła gwintu i
    > wspawać w mój zbiornik. Wiem, że niektóre Mercedesy mają coś takiego
    >
    > http://allegro.pl/korek-spustowy-paliwa-mercedes-w-2
    10-kombi-i2731279929.html

    > Inne samochody? Modele?
    >
    > Tak, wiem ciecie/spawanie zbiorników jest niebezpieczne.
    >
    > pozdr
    > Piotr

    Chyba najprościej poszukać na szrocie Żuka lub Nysę . Miały korki spustowe .

  • 24. Data: 2012-10-22 20:03:25
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.10.2012 12:25, Piotr Molski pisze:

    > Wolałbym coś o większej średnicy, w busie spust oleju to śruba 13,17?
    > mm,
    pomysł z miską - dobry

    zrób takie coś: idź do praktikera i kup sobie kawałek nypla, tulejki
    miedzianej, która ma gwint, (najlepiej wewnątrz też). kup sobie mufkę na
    ten gwint, i przetnij ją na 2 części, tak aby powstały 2 nakrętki. teraz
    wytnij otwór w baku na średnice nypla; włóż go, nakręc z 2 stron
    nakrętki. masz bez spawania. (możesz przylutować, bo siłę przeniosą
    nakrętki, szczelność zapewni cyna) na nypel lub do niego wkręc/zakręc
    korek z praktikera.

    ToMasz

    PS

    cały pomysł z korkiem do baku - do bani. Mimo to powodzenia.

  • 25. Data: 2012-10-22 20:18:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Piotr Molski pisze tak:

    > Uderz w stół, nożyce się odezwą ;)

    żartowałem, zawodowcy pewnie tak nie zlewają.

    ale że też Ci się chce bawić z bakiem. golf2 nie ma dla mnie tajemnic
    oprócz tej wielkiej nakrętki w baku. Nigdy mnie nawet nie korciło żeby
    tam zajrzeć.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 26. Data: 2012-10-22 21:49:31
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-22 00:09, Piotr Molski pisze:
    > Witam,
    > bawię się w VW T3. Zachciało mi się zmodyfikować bak paliwa - poprzez
    > montaż korka spustowego
    A co byś powiedział na korek spustowy wycięty z metalowej beczki 200
    litrowej?
    Każda beczka ma 2 korki: duży i mały. Łatwiej znaleźć, niż stary
    zbiornik z korkiem.
    Jacek

  • 27. Data: 2012-10-22 23:43:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-10-2012 13:24, t? pisze:
    > Znowu zaczyna się trollowanie. Pompy paliwa ani baku w używanym aucie to
    > Ty chyba nigdy nie widziałeś.

    U mnie po 220kkm dodatkowy filtr paliwa przed pompą i pompa były czyste.

    --
    pozdr.

  • 28. Data: 2012-10-22 23:54:07
    Od: tÎż

    DoQ wrote:

    > U mnie po 220kkm dodatkowy filtr paliwa przed pompą i pompa były czyste.

    Tak, antyseptyczne.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2012-10-23 00:00:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-10-2012 23:54, t? pisze:
    > Tak, antyseptyczne.

    Zapewne podczas wieloletniego kontaktu z bezołowiową 98 nabawiły się
    zakażenia bakteryjnego.

    --
    pozdr.

  • 30. Data: 2012-10-23 00:45:53
    Od: tÎż

    DoQ wrote:

    > Zapewne podczas wieloletniego kontaktu z bezołowiową 98 nabawiły się
    > zakażenia bakteryjnego.

    Może jednak obejrzyj tą pompę dokładnie, rozbierz moduł, porównaj z nową.

    --
    ss??q s? ??u??ou??