-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka
Date: Mon, 22 Oct 2012 12:03:03 +0200
Organization: private
Lines: 32
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
References: <5...@q...googlegroups.com>
<1...@p...pl.invalid>
<1...@w...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1350900184 17415 87.205.121.39 (22 Oct 2012 10:03:04 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Oct 2012 10:03:04 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <1...@w...googlegroups.com>
X-Comment-To: Piotr Molski
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469528
[ ukryj nagłówki ]Hello Piotr,
Monday, October 22, 2012, 11:40:15 AM, you wrote:
>> Nie ma szans na osadzenie si jakichkolwiek zanieczyszcze .
> Zbiornik T3 jest zbudowany dość, hmm, "upierdliwie". Na jego dnie
> naspawany jest OD WEWNĄTRZ "talerz" o średnicy 20-30 cm z otworem (+-
> 8mm) na szczycie i dwoma wyjściami przewodów paliwowych po bokach (do
> pompy i powrót) . Tworzy się w ten sposób komora w której zawsze, do
> ostatnich kropel w zbiorniku, jest paliwo. Jak rozumiem, zapobiega to
> możliwości zapowietrzenia się układu paliwa w chwili gdy paliwa jest
> niewiele i bełta się przy wstrząsach. Jeżeli coś się dostanie do tej
> komory ma tylko jedną drogę - przez pompę.
Dobry pomysł. Tylko jeśli tego paliwa choć trochę w baku jest, to
podczas jazdy jest ono tak gwałtownie bełtane, że nie ma szans na
powstanie jakichkolwiek osadów. Osady mogą powstać w samochodzie,
który stoi. Ale wtedy nadal będą to osady z jednego tankowania.
> Mam ochotę zrobić sobie taką "inspekcję" do baku. Na razie szukam
> możliwości, zastanawiam się. Jeżeli okaże się to nierealne, mówi się
> trudno.
Nie widzę sensu. A po co psuć jednolitość powierzchni, zapewnie dobrze
zabezpieczonej przed korozją...
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.12 12:22 Piotr Molski
- 22.10.12 12:25 Piotr Molski
- 22.10.12 12:43 J.F
- 22.10.12 12:45 J.F
- 22.10.12 13:22 tÎż
- 22.10.12 13:24 tÎż
- 22.10.12 14:04 k...@v...pl
- 22.10.12 17:04 Pan Zbyszek
- 22.10.12 20:03 ToMasz
- 22.10.12 20:18 PiteR
- 22.10.12 21:49 Jacek
- 22.10.12 23:43 DoQ
- 22.10.12 23:54 tÎż
- 23.10.12 00:00 DoQ
- 23.10.12 00:45 tÎż
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg