-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka
Date: Mon, 22 Oct 2012 12:03:03 +0200
Organization: private
Lines: 32
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
References: <5...@q...googlegroups.com>
<1...@p...pl.invalid>
<1...@w...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1350900184 17415 87.205.121.39 (22 Oct 2012 10:03:04 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Oct 2012 10:03:04 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <1...@w...googlegroups.com>
X-Comment-To: Piotr Molski
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469528
[ ukryj nagłówki ]Hello Piotr,
Monday, October 22, 2012, 11:40:15 AM, you wrote:
>> Nie ma szans na osadzenie si jakichkolwiek zanieczyszcze .
> Zbiornik T3 jest zbudowany dość, hmm, "upierdliwie". Na jego dnie
> naspawany jest OD WEWNĄTRZ "talerz" o średnicy 20-30 cm z otworem (+-
> 8mm) na szczycie i dwoma wyjściami przewodów paliwowych po bokach (do
> pompy i powrót) . Tworzy się w ten sposób komora w której zawsze, do
> ostatnich kropel w zbiorniku, jest paliwo. Jak rozumiem, zapobiega to
> możliwości zapowietrzenia się układu paliwa w chwili gdy paliwa jest
> niewiele i bełta się przy wstrząsach. Jeżeli coś się dostanie do tej
> komory ma tylko jedną drogę - przez pompę.
Dobry pomysł. Tylko jeśli tego paliwa choć trochę w baku jest, to
podczas jazdy jest ono tak gwałtownie bełtane, że nie ma szans na
powstanie jakichkolwiek osadów. Osady mogą powstać w samochodzie,
który stoi. Ale wtedy nadal będą to osady z jednego tankowania.
> Mam ochotę zrobić sobie taką "inspekcję" do baku. Na razie szukam
> możliwości, zastanawiam się. Jeżeli okaże się to nierealne, mówi się
> trudno.
Nie widzę sensu. A po co psuć jednolitość powierzchni, zapewnie dobrze
zabezpieczonej przed korozją...
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.12 12:22 Piotr Molski
- 22.10.12 12:25 Piotr Molski
- 22.10.12 12:43 J.F
- 22.10.12 12:45 J.F
- 22.10.12 13:22 tÎż
- 22.10.12 13:24 tÎż
- 22.10.12 14:04 k...@v...pl
- 22.10.12 17:04 Pan Zbyszek
- 22.10.12 20:03 ToMasz
- 22.10.12 20:18 PiteR
- 22.10.12 21:49 Jacek
- 22.10.12 23:43 DoQ
- 22.10.12 23:54 tÎż
- 23.10.12 00:00 DoQ
- 23.10.12 00:45 tÎż
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=