  • Data: 2013-04-27 13:16:50
    Temat: Re: Jakie spalanie podali byście na grupie.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Apr 2013 00:51:01 -0700 (PDT), k...@g...com
    > Normalnie pali od 16 do 18 litrów jak jeżdżę po mieście.
    >A przyszło mi pojechać dalej. Prawie tona ładunku i dwie osoby.
    > Zrobiłem 504 kilometry od tankowania do tankowania. Weszły 42
    >litry. 75% jazdy to jazda za miastem dobrymi drogami. To jak
    >napiszę że 7 litrów na setkę to będzie dobrze?

    Dobrze jak dobrze. Wlasnie mialem wycieczke po niemieckich
    autostradach. 4 osoby, ladunku znikoma ilosc ... no ale z 4 osob sie
    pewnie troch uzbiera, srednia 120 ... wliczajac korki. Wiec tak
    naprawde to chyba ze 140, a kierowca sie 180 na liczniku nie bal i
    czasem przekraczal
    No i spalanie w/g komputera 7.1, a w/g przejechanych kilometrow -
    mniej wiecej tyle.

    Dobre te nowoczesne diesle Opla..

    J.