  • 1. Data: 2010-03-04 23:14:21
    Temat: Jakie słabe punkty?
    Od: Marek <a...@p...pl>

    Proszę o podpowiedź co lubi "siadać" w VW Touran 2.0 benzyna z 2006 roku?

    --
    dziękuję
    Marek

  • 2. Data: 2010-03-04 23:55:33
    Temat: Re: Jakie słabe punkty?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marek wrote:

    > Proszę o podpowiedź co lubi "siadać" w VW Touran 2.0 benzyna z 2006
    > roku?

    Generalnie, to ludzie, ale podobno można też posadzić w Touranie psa.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-04 23:58:02
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Generalnie, to ludzie, ale podobno można też posadzić w Touranie psa.

    ale widziałeś cudzysłów?
    brat

  • 4. Data: 2010-03-04 23:58:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    bratPit wrote:

    > ale widziałeś cudzysłów?

    A co to takiego? Też można go posadzić w Touranie?

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-03-05 05:58:03
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Proszę o podpowiedź co lubi "siadać" w VW Touran 2.0 benzyna z 2006 roku?

    generalnie przejeździłem już dwa Tourany. 2005 i 2007 rok. oba dwulitrowe,
    pierwszy manual, drugi z DSG.
    w 2005 wymieniałem oczywiście głowicę. byłą wada fabryczna więc mozliwość
    wystąpienia w 2006 tej wady też duża. o ile nie byłą wymieniana już w
    serwisie co możesz sprawdzić w ASO po VINie. Nawet jak auto nie miało
    wymienianej a skończyla się gwarancja wystarczy udowodnić że ubywało płynu w
    czasie gwarancji i powinni wymienic bezpłatnie. znam taki przypadek.
    w 2005 roczniku drzwi kierowcy były źle umocowane i zaczepiały mi o błotnik.
    Myślę że też później to uwzględnili bo wystarczyło je podgiąć troszkę na
    rancie :)
    Poza tym te wcześniejsze roczniki potrafiły się zapalić. Sporo było ich
    wtedy w Polsce z zachodu po spaleniu. Chyba od sprzęgła się zapalały.
    No właśnie sprzęgło. Wymieniane w ramach akcji serwisowej ASO. Coś tam było
    nie tak w docisku. Ale też tylko 2005 rok.
    Wymieniałem jeszcze w tym pierwszym zbiornik paliwa albo ten element
    prowadzący do zbiornika nie wiem czy to nie całość. Nie dawało się
    zatankować pistolet ciągle odbijał. Oczywiście nikt mi w ASO niewierzył aż
    nagrałem im film na stacji. Tankowanie całego zbiornika 12 minut w zawieję i
    spory mróż to się zlitowali :) Ponoć po zmianie konstrukcji zbiornika
    odpowietrzenie nie działało dobrze i stąd ten problem.
    Zaliczyłem też wymianę jednego kluczyka/pilota coś tam było nie tak.
    No i dwa razy felgi i raz przy okazji amortyzatory po zaliczeniu ogromnej
    dziury w jezdni ale to czynniki niezależne:)
    2007 a w zasadzie 2008 rocznik miałem wersję Cross. To był mój drugi
    samochód po Seacie Altea 2.0 z DSG w którym też nic mi się nie zespuło :)
    Więc ogólnie baaaaaaaaaaaaaaardzo polecam to autko.
    Szczególnie na dużych kołach jak miałem w Crossie. 17 cali szerokie opony.
    ogromna różnica w komforcie jazdy na korzyść.
    I są duże szanse że żona z obecnej Corolii przesiadzie się do Tourana bo
    auto jest bardzo wygodne i praktyczne chociaż fotele mogłyby być troszkę
    bardziej miękkie.
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2010-03-05 09:21:48
    Od: yaro <y...@y...pl>

    > A co to takiego? Też można go posadzić w Touranie?

    tak, mozna, ale pod warunkiem ze nie jest Twoj, tylko cudzy :D

    --
    yaro

  • 7. Data: 2010-03-05 09:48:58
    Od: Marek <a...@p...pl>

    glang pisze:
    (...)
    > Więc ogólnie baaaaaaaaaaaaaaardzo polecam to autko.

    (...)

    Dzięki za informacje z pierwszej ręki. W międzyczasie dotarłem w sieci
    do informacji, że auto ma spore problemy z elektryką, ale niestety brak
    opisów usterek i danych o rocznikach.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2010-03-05 10:30:02
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Więc ogólnie baaaaaaaaaaaaaaardzo polecam to autko.

    chyba jak ktos jest masochista to mozna mu to auto polecac... A moze
    przesadzasz w opisie problemow?

  • 9. Data: 2010-03-05 18:37:24
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Dzięki za informacje z pierwszej ręki. W międzyczasie dotarłem w sieci
    > do informacji, że auto ma spore problemy z elektryką, ale niestety brak
    > opisów usterek i danych o rocznikach.
    >
    > Marek

    ja nigdy nie miałem żadnych kłopotów z elektryką no może poza wymianą
    żarówek :)

    >Użytkownik "hamberg" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    yqe.googlegroups.com...
    > Więc ogólnie baaaaaaaaaaaaaaardzo polecam to autko.

    >chyba jak ktos jest masochista to mozna mu to auto polecac... A moze
    >przesadzasz w opisie problemow?

    napisałem co było. akurat do T ourana przesiadłem się z Meredesa Vaneo w
    którym zaliczyłem 31 udokumentowanych napraw w ciągu 18 miesięcy :))

    pzdr
    GL