  • 11. Data: 2005-05-18 13:54:29
    Temat: Re: Jakie są wady nastepujacego rozwiazania
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    elmer radi radisson
    <r...@s...wireland.or
    g> wrote:

    > ze sie tak wtrace - sprzet okolo 8 tysiecy, abonamenty od 300USD
    > miesiecznie, przy czym jakosc nawet dosc rozsadna i mozliwosc
    > uruchomienia szeregu uslug+przydzielane klasy/zakresy publicznej
    > numeracji. niemniej jednak te podstawowe informacje widoczne
    > na poczatku powoduja ze predysponuje to zdecydowanie owe uslugi
    > dla waskiego grona odbiorcow.

    Znaczy ze jak wieś się złoży na sprzęt to można mieć internet przez
    satelitę i telefon przez ten że internet za te powiedzmy 100 zł na
    gospodarstwo plus te pare groszy za minutę rozmowy z całym światem
    bez łaski telekomunikatorów kablowych i komórkowych. Cuś jak tutaj:
    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=
    7221970

    miab

  • 12. Data: 2005-05-18 14:02:04
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 18 May 2005 14:49:15 +0200, użyszkodnik "miab"
    <m...@f...pl> napisał:

    > Tego nie wiedziałem. Myslałem ze jest możliwa odpowiedź
    > bezposrednio do satelity.
    > A nie jest? A dokładniej za jaką ceną jest? Może wiesz?

    900PLN miesiecznie za 512/128, mam jeden zestaw do pchnięcia, cena ok
    10kPLNów

    --
    futszaK
    ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii

  • 13. Data: 2005-05-18 15:54:41
    Od: Krzysztof Ciepłucha <k...@s...home.pl>

    miab wrote:
    > Brak konieczności istnienia jakiejkolwiek telekomuny czy
    > francetlelekomuny czy nawet jakiegokolwiek operatora
    > komórkowego oraz providera lokalnego szczególnie w
    > połaczeniu z:
    > http://www.easycall.pl/
    > czy z tym:
    > http://www.tlenofon.pl/index.php

    jeśli wydaje ci się że uda ci się puścić voip-a / telefonie ip po
    satelicie, to masz rację... WYDAJE CI SIĘ!

    --
    kris-at-home-dot-pl

  • 14. Data: 2005-05-18 16:46:16
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    miab wrote:

> [...]
    > + jednorazowa kaucja za kartę SIM 100 zł (brutto)
    > </cy>
    >
    > lub
    >
    > <cy>
    > Szybkość transferu - 320 kb/s
    > bez kanału zwrotnego 89 zł (brutto/mies)
    > z kanałem zwrotnym GPRS 139 zł (brutto/mies)
    > + jednorazowa kaucja za kartę SIM 100 zł (brutto
    > </cy>
    >
    > Zalety?
    > Brak konieczności istnienia jakiejkolwiek telekomuny czy
    > francetlelekomuny czy nawet jakiegokolwiek operatora
    > komórkowego oraz providera lokalnego szczególnie w

    chyba nie zabardzo wiesz o czym piszesz.

  • 15. Data: 2005-05-20 11:31:31
    Od: Łukasz Morawski <l...@b...net>

    miab wrote:
    > http://konekt.onet.pl/satelita/
    > w porównaniu z internetem przez kable miedziane tepsy
    > czy innego providera?
    >
    > miab

    Duze przeplywnosci, bardzo duze opoznienia. W kantera nie pograsz :)

    polecam zapoznac sie z:
    http://www.faqs.org/rfcs/rfc2488.html

    oraz kable miedziane :)

    Pozdrawiam
    Lukasz Morawski

  • 16. Data: 2005-05-20 18:37:19
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "miab" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Tego nie wiedziałem. Myslałem ze jest możliwa odpowiedź
    > bezposrednio do satelity.

    Jest, ale nie za pomocą anteny odbiorczej a instalacji całkiem innego
    kalibru.