  • Data: 2010-04-12 11:35:34
    Temat: Re: Jakie są objawy uszkodzonego łożyska tylnego koła?
    Od: Tomek <b...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Postaw na centralnym i zlap za opone - sproboj poruszac kolem w bok -
    jesli choc troche sie rusza to lozysko jest do bani. Jesli natomiast
    lancuch by uderzal o cokolwiek to bedzie to widac sa slady.
    Jesli kolo nie drgnie w bok i odglos dalej bedzie to moze to byc lozysko
    na osce w silniku nie koniecznie w kole.
    Pozdro
    Tomek alias banditetr