  • 1. Data: 2011-02-17 11:21:01
    Temat: Jakie radio kupic ...mp3, usb, pilot
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Witam
    Poszukuje radia do samochodu.
    Musi odtwarzac MP3, miec USB i pilota
    Cena w granicach ok 350 zl
    Co polecacie ?

  • 2. Data: 2011-02-17 12:22:30
    Temat: Re: Jakie radio kupic ...mp3, usb, pilot
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ijisqq$96d$...@i...gazeta.pl...
    > Witam
    > Poszukuje radia do samochodu.
    > Musi odtwarzac MP3, miec USB i pilota
    > Cena w granicach ok 350 zl
    > Co polecacie ?

    Pilot do radia samochodowego? Co to się porobiło z dzisiejszą młodzieżą...

  • 3. Data: 2011-02-17 12:25:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Ramzes wrote:
    > Witam
    > Poszukuje radia do samochodu.
    > Musi odtwarzac MP3, miec USB i pilota
    > Cena w granicach ok 350 zl
    > Co polecacie ?

    LG jakis mial to wszystko - pilot "na kiere" czy dla pasazerow z tylu?

    W sumie pilot jest zbedny jak dla mnie ale robta co chceta. Watkow o radiach
    bylo kilka, nie bede sie rozpisywal ale posiadam KDC 4044 i jest OK.

  • 4. Data: 2011-02-17 12:50:01
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    > Pilot do radia samochodowego? Co to się porobiło z dzisiejszą młodzieżą...

    Jak się ma na USB czy na płycie ok 800 mp3, to ciezko jest przejsc do
    konkretnej piosenki, a tak to sie wcisnie na pilocie np 356 i leci 356 :)

  • 5. Data: 2011-02-17 15:03:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 12:50:01 +0100, Ramzes wrote:
    >Jak się ma na USB czy na płycie ok 800 mp3, to ciezko jest przejsc do
    >konkretnej piosenki, a tak to sie wcisnie na pilocie np 356 i leci 356 :)

    Ale wtedy radio powinno miec przyciski 0-9.

    Pilot to raczej dla dzieci z tylu, ewentualnie prezesa :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-02-17 19:10:36
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    > Jak się ma na USB czy na płycie ok 800 mp3, to ciezko jest przejsc do
    > konkretnej piosenki, a tak to sie wcisnie na pilocie np 356 i leci 356 :)

    Bez jaj... W jakim formacie ładujesz listę utworów do głowy? ;-)