  • 11. Data: 2009-07-20 20:10:35
    Temat: Re: Jakie opony na szuter do Deauville NT650V ?
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    gonzik wrote:

    > Powital,
    >
    > Pirelli Scorpion Sync.
    >
    > Koles piszacy na advirder.com - chitownrider, zalozyl takie oponki na
    > R1200R. Poszukaj jego postow na advrider, zobaczysz co czlowiek
    > wyprawial na tym - to legka masakra jest.

    Mam te gumy w ktmie, narazie lecialem szuterkiem ledwie kilka razy, wiec
    nie chcialem chwalic dnia przed zachodem, ale bylem zaskoczony jak sie
    dobrze trzymaja, mimo sporej mocy i masy dryndy.
    K.14.

  • 12. Data: 2009-07-21 07:31:25
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 20 Lip, 22:10, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

> [...]
    > nie chcialem chwalic dnia przed zachodem, ale bylem zaskoczony jak sie
    > dobrze trzymaja, mimo sporej mocy i masy dryndy.

    Chcialem takie zalozyc na r1100r. Ale niestetyk nie ta rozmiarowka :-
    ( co innego jak bym mial szprychowe kola.

    Pzdr.
    Gonzik
    r1100r.

  • 13. Data: 2009-07-21 09:04:23
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    gonzik wrote:

    > Chcialem takie zalozyc na r1100r. Ale niestetyk nie ta rozmiarowka :-
    > ( co innego jak bym mial szprychowe kola.

    Znaczy co, nie masz felg 17?
    K.14.

  • 14. Data: 2009-07-21 09:32:50
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 21 Lip, 11:04, kocyk <k...@Z...pl> wrote:
    > Znaczy co, nie masz felg 17?
    > K.14.

    No wlasnie nie. Przod 120/70 R17, tyl 160/60 R18. Ale R1150R juz ma
    17ke z tylu... Ot taki pech.

    Pzdr,
    Gonzik
    r1100r

  • 15. Data: 2009-07-21 11:24:21
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    gonzik pisze:

    > No wlasnie nie. Przod 120/70 R17, tyl 160/60 R18. Ale R1150R juz ma
    > 17ke z tylu... Ot taki pech.
    Będziemy za tydzień montować felgę od mojej S(5/17,zmieniłem na 5,5)
    do RT Mariana,ze wzgl właśnie na dostępność opon,no chyba ze mu się nie
    spodoba to będę miał
    do oddania za rozsądne pieniądze

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2009-07-21 12:00:43
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 21 Lip, 13:24, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:
    >   Będziemy za tydzień montować felgę od mojej S(5/17,zmieniłem na 5,5)
    > do RT Mariana,ze wzgl właśnie na dostępność opon,no chyba ze mu się nie
    > spodoba to będę miał
    > do oddania za rozsądne pieniądze

    Zalozylem Dunlop Roadsmart wlasnie, wiec na pewno na sezon-dwa mam
    spokoj. Ale daj znac jakby co, zastanowie sie nad ta felga.
    Aczkolwiek bardziej mnie interesuja wrazenia Mariana po zmianie
    felgi... Probowalem szukac takich doswiadczen w necie. Nie udalo mi
    sie.

    Pozdrav,
    Gonzik.
    r1100r

  • 17. Data: 2009-07-21 12:06:05
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    gonzik pisze:

> [...]
    > Aczkolwiek bardziej mnie interesuja wrazenia Mariana po zmianie
    > felgi... Probowalem szukac takich doswiadczen w necie. Nie udalo mi
    W zasadzie wszystkie R1150 są już na takich kołach,wrażeń za dużo nie
    będzie,po winklach nie śmiga,ja natomiast zmieniłem na szerszą też ze
    wzgl na opony-180 jest popularniejsza,a na węższej feldze inaczej się
    układa,więc zanim zamknąłem oponę darłem już cylindrem:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 18. Data: 2009-07-22 19:08:49
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 2009-07-20 17:08:10 +0200, gonzik <b...@y...com> said:

    > Pirelli Scorpion Sync.
    >
    > Koles piszacy na advirder.com - chitownrider, zalozyl takie oponki na
    > R1200R. Poszukaj jego postow na advrider, zobaczysz co czlowiek
    > wyprawial na tym - to legka masakra jest.

    haaa... namowiles mnie!
    Wspomnianych postow nie moglem znalezc ale zarowno bieznik, rozmiarowka
    jak i cena
    tych opon bardzo do mnie przemawiaja. Biere! :]

    > Jesli to maja byc szutry to jest bardziej kwestia Twojej psychiki niz
    > koniecznosci zamiany sprzeta czy opon. Na pilot road calkiem fajnie
    > sie jezdzilo po szuterkach.

    BTW W sumie racja - ostatnio w ramach wyjazdu na Kaszuby pojezdzilem
    troche Deauvilka po ichniejszych szutrach
    (niektorych naprawde niestabilnych - luzny zwir zmieszany z sypkim
    piachem) i faktycznie przod (Pilot Road)
    dawal rade, gorzej bylo z Battlax'em BT20 z tylu. No ale teraz na 90%
    lykne te Pirelki i zobacze jak bedzie.

    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville, Warszawa