  • 11. Data: 2011-04-05 20:41:57
    Temat: Re: Jakie opony do ZX9
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2011-04-05 12:07, Bartek Kacprzak pisze:
    <ciach>
    > A jesli cena i wyglad nie graja roli?
    > Poniewaz moto sluzy do dojazdow do pracy, wiec przebiegi wypadaja przy
    > roznej aurze. Wolalbym uniknac slizgania po mokrym.
    >
    > pozdrawiam
    > Bartek

    Czesc, kope lat!

    Skoro tak to wez sobie Michaly Pilot Roady 3 i... bedzie Pan zadowolooony.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 12. Data: 2011-04-06 03:24:08
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Szymon Machel"
    Czy Metzeler Z6 też jest taki brzydki (to jest przecież to samo :)

    Ten no meceler to ma juz sama nazwe taka ze go osram

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 13. Data: 2011-04-06 04:48:04
    Od: Tadek <"tadek.w [at] wp.pl">

    Dnia 2011-04-06 05:24, Tytus napisał:
    > [...] osram

    Nie chcem ale muszem: te no żarówki, to ja sobie nie wyobrażam co Ty na
    nie mecelerujesz :)

    Pozdro
    --
    Tadek
    B6

  • 14. Data: 2011-04-06 06:58:19
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 5 Kwi, 20:28, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > Amoze wzialbys pod uwage jeszcze michaly?

    Dzieki wszystkim za rady.
    Skonczylo sie na Michelin PilotPower2.

    Zobaczymy jak bedzie.
    Zakupione w Netcar.

    pozdrawiam
    Bartek

  • 15. Data: 2011-04-06 07:01:30
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 5 Apr 2011 23:58:19 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Bartek Kacprzak
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Dzieki wszystkim za rady.
    > Skonczylo sie na Michelin PilotPower2.
    >
    > Zobaczymy jak bedzie.

    Dlugo sie nimi nie pocieszysz, znikaja blyskawicznie :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 16. Data: 2011-04-06 07:01:54
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 5 Kwi, 22:41, KLOSZ <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czesc, kope lat!
    >
    > Skoro tak to wez sobie Michaly Pilot Roady 3 i... bedzie Pan zadowolooony.

    6.
    :) E tam zaraz kope. Jestem tu i czytam.
    Pisac mi zabronili ;)

    Czekam az misie podrosna, wtedy sie uaktywnie.

    pozdrawiam
    Bartek