    From: Rafał Grzelak <s...@d...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie opony caloroczne do Seicento Van polecacie?
    Date: Mon, 14 Jan 2013 19:26:22 +0000 (UTC)

    Zebind wrote:

    > Musze zmienic opony w seicento van.
    > Rozmiary fabryczne:
    > 155/65 R13
    > Rozmiary opcjonalne:
    > 165/55 R13 155/80 R13
    > 175/70 R14
    > Czy mozna zalozyc opcjonalne rozmiary czy lepiej nie kombinowac (moze
    > jest wieksze spalanie?) Czy opony Navigator 2 sa ok?
    > Jakos nie moge ich znalezc w porownywarkach cenowych.
    > Moze jest w sieci jakis test opon calorocznych?
    >
    > ps. Pewnie wielu mnie wysmieje ze w zime kupuje opony caloroczne ale
    > w drugim aucie mam caloroczne opony i nie narzekam. Jezdze glownie
> [...]

    Jezdzilem SC900 na Navigatorach 1. Najbardziej trzeba bylo uwazac na
    mokrym asfalcie.
    Na sniegu przewidywalnie nadsterowny. Jesli autko nei zawislo na
    podwoziu, to snieg nie byl mu straszny.

    Jesli krecisz sie glownie po miescie, to wiecej nie trzeba. To lekkie i
    slabe jezdzidlo.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl