  • 11. Data: 2015-08-19 09:30:08
    Temat: Re: Jakie mocne AP
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-08-19 o 09:05, Poldek pisze:

    > U mnie na standardowym Netgearze WNR3500L v2 z wgranym Tomato,
    > skonfigurowanym jako AP wisi nieraz 40 laptopów/tabletów/smarfonów i
    > działa pięknie.

    40 to już faktycznie sporawo ;)
    U mojej w chałupie na Draytku 3 kompy, 3 telefony, 2 tablety, drukarka,
    + jakieś Kindle
    i tez wszystko ładnie bangla pomimo mocno zasyfionego eteru od sąsiadów

  • 12. Data: 2015-08-19 09:39:50
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Waldek wrote:

    > 40 to już faktycznie sporawo ;)
    > U mojej w chałupie na Draytku 3 kompy, 3 telefony, 2 tablety, drukarka,
    > + jakieś Kindle
    > i tez wszystko ładnie bangla pomimo mocno zasyfionego eteru od sąsiadów

    Fakt, że ten budynek stoi prawie, że "na polu" i jeżeli sam sobie nie
    zakłócam, to nikt inny mi WiFi nie zakłóca.