  • 11. Data: 2013-11-06 08:29:48
    Temat: Re: Jakie konsekwencje za nie przerejestrowanie samochodu w okresie 30 dni od zakupu
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > 2.Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w
    > terminie nieprzekraczającym 30 dni starostę o:
    > 1) nabyciu lub zbyciu pojazdu;
    > 2) zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych
    > w dowodzie rejestracyjnym.

    w razie nie dopełnienia obowiązku......
    o to pyta wątkotwórca

    ToMasz

  • 12. Data: 2013-11-06 09:54:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.11.2013 16:45, hisjusz pisze:
    > Jakie są konsekwencje za nie przerejestrowanie samochodu w okresie 30
    > dni od zakupu?
    > Samochód kupiony 90 dni temu ma:
    > - zrobiony przez mnie przegląd na kolejne 12 miesięcy
    > - zgłoszony do ubezpieczalni zakup samochodu(otrzymałem potwierdzenie
    > - przeniesienia na moją osobę polisy OC)
    > - zgłoszony i zapłacony podatek w urzędzie skarbowym (terminowo)

    W sumie jedyna konsekwencja jest taka, że przy każdym zdarzeniu drogowym
    czy każdym zdjęciu z fotoradaru najpierw będą uderzać do ciebie a tym
    będziesz musiał zadbać, żeby umowy nie zgubić ;)

  • 13. Data: 2013-11-06 20:10:11
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-06 09:54, Andrzej Lawa pisze:

    > W sumie jedyna konsekwencja jest taka, że przy każdym zdarzeniu drogowym
    > czy każdym zdjęciu z fotoradaru najpierw będą uderzać do ciebie a tym
    > będziesz musiał zadbać, żeby umowy nie zgubić ;)

    wcale nie, mnie (po przyjściu mandatu z FR na auto sprzedane rok
    wcześniej) policjantka (która za głupie 100zł przyjechała do mnie do
    domu!) grzecznie zapytała czy mam umowę, powiedziałem że nie będę jej
    teraz szukał i na tym się skończyło

    Łukasz

  • 14. Data: 2013-11-07 08:18:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.11.2013 20:10, dddddddd pisze:

> [...]
    > wcześniej) policjantka (która za głupie 100zł przyjechała do mnie do
    > domu!) grzecznie zapytała czy mam umowę, powiedziałem że nie będę jej

    Oparła się na doświadczeniu życiowym i zapewne następny właściciel się
    nie wypierał.

    Ale wyobraź sobie, że ktoś np. w wypadku zginął. Jak nie znajdziesz
    umowy a następny właściciel zbiegł z miejsca wypadku i będzie się
    wypierał, że w ogóle taki pojazd kupił - co zrobisz bez umowy?