  • 1. Data: 2012-03-16 11:58:24
    Temat: Jakie jest ograniczenie prędkosći na autostradzie A9 w tunelu gdzie rozbł się autobus z dziećmi
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    Jakie jest ograniczenie prędkości na autostradzie A9 w tunelu gdzie
    rozbił się autobus z dziećmi?
    W tv mówią że 100 km/h tu jest napisane że 60km/h
    http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/szwajcaria-do-wypa
    dku-autokaru-doszlo-bo-kierowca-jechal-za-szybko-you
    tube_244986.html

    Gdzie jest prawda?Jak sprawdzić?

  • 2. Data: 2012-03-16 12:13:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Mar 2012 11:58:24 +0100 osobnik zwany ojciec
    wystukał:

> [...]
    > http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/szwajcaria-do-wypa
    dku-autokaru-doszlo-bo-kierowca-jechal-za-szybko-you

    aleś sobie źródło znalazł

    > Gdzie jest prawda?Jak sprawdzić?

    tam gdzie Jarosław

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-03-16 12:18:54
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-16 12:13, masti pisze:
> [...]
    > wystukał:

    dku-autokaru-doszlo-bo-kierowca-jechal-za-szybko-you

    Zły ten serwis?Podaj powody, może rzeczywiście powinienem zmienić źródło
    informacji.
    Dziękuje

  • 4. Data: 2012-03-16 12:24:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Mar 2012 12:18:54 +0100 osobnik zwany ojciec
    wystukał:

> [...]
    tube_244986.html

    > Zły ten serwis?Podaj powody, może rzeczywiście powinienem zmienić źródło

    Superekspres jako źródło informacji?
    Równie dobrze możesz je sobie sam wymyślać

  • 5. Data: 2012-03-16 12:25:50
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-16 12:24, masti pisze:
> [...]
    tube_244986.html

    > Superekspres jako źródło informacji?
    > Równie dobrze możesz je sobie sam wymyślać

    zamykam,ok;)

  • 6. Data: 2012-03-16 14:04:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ojciec" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/szwajcaria-do-wyp
    adku-autokaru-doszlo-bo-kierowca-jechal-za-szybko-yo

    a) pojechac i zobaczyc samemu
    b) poprosic uczynnego Szwajcara zeby pojechal,
    c) zapytac emailem w szwajcarskim urzedzie/policji,
    d) poszukac filmow na YT.

    J.

  • 7. Data: 2012-03-16 14:17:07
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    ojciec <e...@p...pl> wrote:

    > zamykam,ok;)

    To nie forum.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 8. Data: 2012-03-16 17:03:40
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    Zamknąłem stronę SE w mojej przeglądarce treści www.

  • 9. Data: 2012-03-16 20:12:05
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-16 11:58, ojciec pisze:
    > Jakie jest ograniczenie prędkości na autostradzie A9 w tunelu gdzie
    > rozbił się autobus z dziećmi?
    > W tv mówią że 100 km/h tu jest napisane że 60km/h
    Tam jest tzw. sygnalizacja aktywna. Znaki są świetlne i wyswietlają
    ograniczenie prędkości zależne od aktualnej sytuacji na drodze.
    Nie ma co szukać, jakie tam jest ograniczenie, bo to nie jest wymalowana
    blacha. Mogło być zarówno 60, jak i 100 km/h. Tamtejsze tunele często
    pozwalają jeździć 100 km/h. Jak było w danej sytuacji - nie wiem, ale
    policja szwajcarska podaje, że kierowca z nieznanych przyczyn zjechał w
    bok. Zarówno czasy odpoczynków, jak i ograniczenia prędkości były przez
    kierowcę tego autobusu przestrzegane.
    Jacek

  • 10. Data: 2012-03-16 20:17:13
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 16-03-2012 o 11:58:24 ojciec <e...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/szwajcaria-do-wypa
    dku-autokaru-doszlo-bo-kierowca-jechal-za-szybko-you

    Przez trochę tuneli w europie przejechałem, generalnie ograniczenia
    prędkości były na poziomie 80-100km/h