  • 11. Data: 2011-06-16 12:31:02
    Temat: Re: Jakie Srodowisko?
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 6/16/2011 1:55 PM, Jacek M. wrote:

    > Na poczatek myslalem o apikacjach terminalowych.

    > Tego sie obawiam, ze Eclipse bedzie sprawialo mase problemow i dlatego mysle
    > raczej o srodowisku platnym z saportem wytworcy.

    Jak terminalowe, to wybierz darmowe MS Visual C++ Express. Płatne wersje
    w tym przypadku nic więcej nie dadzą.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 12. Data: 2011-06-16 13:06:09
    Temat: Re: Jakie Srodowisko? -ZAKONCZENIE-
    Od: "Jacek M." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <a...@n...bedzie> napisał w wiadomości

    > Jak terminalowe, to wybierz darmowe MS Visual C++ Express. Płatne wersje w
    > tym przypadku nic więcej nie dadzą.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Arkadesh
    I to wydaje mi sie bedzie najlepsze rozwiazanie. Bede mogl pisac w stabilnym
    i darmowym srodowisku a w razie potrzeby przeniesc program do wersji
    posiadajacej wiecej mozliwosci.
    Bardzo wszystkim dziekuje za pomoc.
    Jacek M.

  • 13. Data: 2011-06-16 13:13:52
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    cinews:itckc4$fb9$1@news.onet.pl...

    > Na poczatek myslalem o apikacjach terminalowych.

    To gcc+make+gdb+gvim :)

  • 14. Data: 2011-06-16 18:33:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-06-16 13:55, Jacek M. wrote:
    > Tego sie obawiam, ze Eclipse bedzie sprawialo mase problemow i dlatego mysle
    > raczej o srodowisku platnym z saportem wytworcy.

    Zainteresuj się rownież Netbeans. Wbrew pozorom pozwala całkiem fajnie
    pisać w C++. Wadą jest jak w wiekszości darmowych: gdb. Gdb się albo
    kocha albo nienawidzi.

    A od supportu jest google.

  • 15. Data: 2011-06-16 18:39:29
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    > Zainteresuj się rownież Netbeans. Wbrew pozorom pozwala całkiem fajnie
    > pisać w C++. Wadą jest jak w wiekszości darmowych: gdb. Gdb się albo
    > kocha albo nienawidzi.

    A może Qt Creator?