  • Data: 2011-08-26 00:26:16
    Temat: Re: Jakich dysków się wystrzegać?
    Od: "Latet" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile wierzyć testom *widocznym* spadkiem, ale nie tragicznym.

    A jaki to widoczny? W jakich sytuacjach się objawia, w jakiego rodzaju testach
    to widać, a w jakiego nie?

    > I to głównie przy zapisie, bo przy odczycie różnica była - o
    > ile pamiętam - niewielka.

    Czy można dobrze spartycjonować i sformatować taki dysk, dysponując płytą
    instalacyjną Win7, bez instalowania Win7 (chcę pozostać przy XP).

    Czy jeśli przy pomocy BootIT NG przeniosę na taki dysk (świeżo kupiony) obraz
    partycji systemu XP, to czy problem będzie miał miejsce?

    Dziękuję,

    latet