  • Data: 2023-10-12 17:31:33
    Temat: Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V?
    Od: PeJot <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na początek to może taki co nie eksploduje/pali się/wybija bezpieczniki
    > zaraz lub niedługo po podłączeniu ;-)
    >
    > https://allegro.pl/oferta/f-f-wskaznik-cyfrowy-napie
    cia-3f-wnc-3-13226980829#productReviews

    > A później to chciałbym "poznać napięcie" na każdej z faz w różnych
    > momentach dnia i tygodnia. Gdy się budowałem 6 lat temu, to miałem po
    > 240-242V na każdej fazie w nocy. Teraz jak pokazuje 228V to jest dobrze.
    > A w porach takich jak 7-8, 13-14, 18-19 to bywa różnie np. taki zestaw
    > 207V, 215V, 228V (to wyniki kiedy mój cały dom pobierał ~400W).

    207 V to już jest -10% i w tej sytuacji proponowałbym jakieś pismo do
    ZE. W opcji max powinni zainstalować analizator parametrów sieci i
    zrobić to, co chciałeś zrobić sam, a potem, jeżeli są możliwości
    podnieść napięcie na transformatorze albo przynajmniej skontrolować sieć.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza