  • 11. Data: 2019-02-18 15:52:53
    Temat: Re: Jaki wkrętak
    Od: ń <k...@t...sie>

    Jak na 99% forów.
    A gdyby tak na każde forum w ramach retorsji podesłać A. ... ;-)))

    -----

  • 12. Data: 2019-02-18 20:03:58
    Od: ń <k...@t...sie>

    Jeżeli termostat połączony jest z układem termoparą (rurką kapilarną), to nie zrobisz
    tego sama.

  • 13. Data: 2019-02-18 22:27:51
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-02-18 o 00:20, Animka pisze:

    > Prund od lodówki wyłączony, ale zamiast usiąść na krześle do cały czas
    > stałam z głową w tej lodówce i misiałam sobie przyświecać. Kręgosłup
    > odmówił mi posłuszeństwa. Termostat juz prawie odlręcony-nie chce wyjść
    > wraz z tym bolcem na pokrętło. A może ten bolec na pokrętło jest tam na
    > stale, tylko jak wyciągnąć ten nieszczęsny termostat. Chyba go nie
    > przykleili na stałe.
    > Jakiś kupiłam już na Allegro, ale nie mogę zapłacić, bo oczywiście
    > następny nie podał swojego numeru konta. Ten termostat na Allegro jest z
    > bolcem na pokrętło.

    A skąd wiesz, ze termostat padł?
    Sprężarka nie ma zasilania?

  • 14. Data: 2019-02-19 01:08:25
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 23:27, t-1 pisze:

    > A skąd wiesz, ze termostat padł?
    > Sprężarka nie ma zasilania?

    To się okaże później.

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-02-19 23:08:33
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 2:08, Animka pisze:

    > To się okaże później.

    Był fachowiec i powiedział, że to sprżarka i takich do tej lodówki już
    nie ma. Zresztą naprawa się nie opłaca. Zostałam bez lodówki. Mogłam
    wymienic na nową jak 4 lata temu gruntowny remont mieszkania robiłam.
    Lodówka ma 23 lata i do ostatnich dni była ok.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-02-20 00:36:01
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 23:08, Animka pisze:

> [...]
    > wymienic na nową jak 4 lata temu gruntowny remont mieszkania robiłam.
    > Lodówka ma 23 lata i do ostatnich dni była ok.

    A jaka to lodówka?

    Sprężarek sporo jest, przykładowo:

    https://north.pl/czesci-agd/czesci-do-chlodziarek/sp
    rezarki-do-chlodziarek,g1315181.html

    Tyle, że IMO do starego sprzętu nie ma co dokładać, choćby ze względu na
    degradację izolacji termicznej.
    Nowa kosztuje chyba niewiele więcej od sprężarki + wymiana + pompowanie
    czynnika. A zyskujesz gwarancję na nowy sprzęt oraz spadnie Ci rachunek
    za prąd.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam