  • Data: 2009-02-22 19:39:38
    Temat: Re: Jaki watomierz?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Wysocki pisze:

    > Okres, czy częstotliwość? Jak to wygląda? Dobrze myślę, że przy poborze 1kW
    > będzie 1000 imp. na godzinę (każdy 90ms), przy poborze 2kW 2000 imp/h itd.?

    Heh, trudno raczej mierzyć częstotliwość gdy przy małej mocy masz
    impulsy co kilkadziesiąt sekund. Ja mierzyłem okres przebiegu przy
    pomocy procka ATmega48. Największa częstotliwość timera, przerwanie od
    przepełnienia i dodatkowy licznik 32-bitowy w sofcie. Wystarczało do
    objęcia całego zakresu pomiarowego.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/