  • 41. Data: 2012-02-27 16:06:39
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > drogich dla Ciebie

    Dla każdego kto może kupić za 250 zł Ferdka potrafiącego działać z każdą
    platformą w Polsce, albo nboxa potrafiącego działać tylko z jedną.

    > nie. multiroom prestiż 99 zł,

    Aktywacja drugiego za free?
    Bo dla mnie za free to jest wtedy, gdy aktywacja=0 zł, a nie żadne 99.

  • 42. Data: 2012-02-27 20:31:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.02.2012 17:06, Cavallino pisze:

    > Dla każdego kto może kupić za 250 zł Ferdka potrafiącego działać z każdą
    > platformą w Polsce, albo nboxa potrafiącego działać tylko z jedną.

    czytasz co piszę?
    ferguson to gówno, sranie z listą kanałów i inne.
    poza tym, po kiego gwizdka mi coś co działa ze wszystkim jak z tego
    nie korzystam. dostaje od operatora coś co zawsze działa.

    > Aktywacja drugiego za free?
    > Bo dla mnie za free to jest wtedy, gdy aktywacja=0 zł, a nie żadne 99.

    nie interesuje mnie co znaczy dla Ciebie free.
    wyraźnie napisałem - przy multiroom standard - AKTYWACJA 0 ZŁ ->
    patrz n.pl

  • 43. Data: 2012-02-27 22:55:29
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    BaX wrote:

    > A możesz mi streścić czy nBox potrafi:
    >
    > - odtwarzać pliki audio/video po lanie z kompa /tam trzymasz, na tv
    > przez kabel oglądasz/ - czy odtwarza 'po lanie' materiały z
    > napisami /txt, srt.../ - j/w w h264

    Jeśli tam jest 'normalny' E2 to po lanie zrobisz prawie wszystko.
    Do oglądania jest vlc-player, więc z napisami nie powinno byc
    kłopotów.
    Jest też kilka innych playerów.

    Jest także oddzielny plugin Subtitle Player, można go podpiąć
    bezpośrednio pod serwer z napisami ( nie wiem czy polskie obsługuje,
    napiproject itp.) i możesz wyświetlac napisy w czasie transmisji z
    dvb-s2, dvb-t; albo na filmie który chcesz oglądać. Jedynym
    ograniczeniem jesteś Ty sam, jeśli nie będzie Ci się chciało
    chwile posiedzieć i poustawiac to.

  • 44. Data: 2012-02-28 16:14:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > czytasz co piszę?
    > ferguson to gówno, sranie z listą kanałów i inne.

    Nie wiem, nie testowałem.

    > poza tym, po kiego gwizdka mi coś co działa ze wszystkim jak z tego
    > nie korzystam.

    Właśnie po to, aby można wziąć kartę od nadawcy który w danym momencie
    wypada korzystniej.

    >dostaje od operatora coś co zawsze działa.

    Sobie dostawaj, dla mnie ważniejsza jest uniwersalność niż wodotryski.

  • 45. Data: 2012-02-29 06:59:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-02-28 17:14, Cavallino pisze:

    > Właśnie po to, aby można wziąć kartę od nadawcy który w danym momencie
    > wypada korzystniej.

    i to jest właśnie problem. bo dla Ciebie ZAWSZE KORZYSTNIEJ
    wypada c+, a dla innych nie koniecznie.
    w tym przypadku również nie.
    owszem, dla Ciebie w tym momencie z pewnością tak jest, ale zrozum
    że różni ludzie mają różne potrzeby, nie tylko takie jak Ty.

    > Sobie dostawaj, dla mnie ważniejsza jest uniwersalność niż wodotryski.

    pieprzysz. sam jeszcze nie dawno twierdziłeś co innego.
    jakoś dostałeś od cyfry i tp sa dekoder. po co to używasz?
    może lepiej kupić fergusona? chętnie sprzedam.
    wodotryski, dobre sobie. po co mam zaglądać za innym sprzętem
    jak dostaje coś od operatora.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 46. Data: 2012-02-29 08:32:28
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie wiem, nie testowałem.

    > Właśnie po to, aby można wziąć kartę od nadawcy który w danym momencie
    > wypada korzystniej.

    Sama KARTA "N" czy Polsatu działa w tunerach innych niż nadawcy?

  • 47. Data: 2012-02-29 13:14:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > A to salonu nie można zaciemnić np. rolatami :) nie mówiąc
    > już o tym na jaką stronę świata wychodzą okna z salonu .. :)

    Jeśli chcesz z salonu robić sypialnię to nikt Ci nie zabroni...
    Ale rolety do salonów są zwykle inne niż rolety do sypialni:
    salonowe są półprzepuszczalne światło, do sypialni nieprzepuszczalne.
    Równie dobrze możesz napisać że TV oglądasz tylko w nocy,
    ale przecież nie o to chodzi, nie? :-)

  • 48. Data: 2012-02-29 18:33:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > i to jest właśnie problem. bo dla Ciebie ZAWSZE KORZYSTNIEJ
    > wypada c+,

    Nieprawda.
    Jak liga piłkarska była w Orange, korzystałem z Orange, jak są okresy że
    sportu w C+ nie ma (np. zima), również korzystam z Orange czy TnK.

    Ale to naprawdę nie moja wina, że sensowny sport jest tylko w Canal+, więc
    jestem zmuszony korzystać najczęściej z Cyfry+.
    Ale liczę, że już niedługo nie będę musiał, a za pół roku będę mógł znowu
    kupić Canal+ np. w TPSA, albo w N, o ile się ostanie do tego czasu.

    > pieprzysz. sam jeszcze nie dawno twierdziłeś co innego.
    > jakoś dostałeś od cyfry i tp sa dekoder. po co to używasz?

    Tego z Cyfry nawet nie wyciągnąłem z pudełka w celach oględzin, ten od tpsa
    służy wyłącznie córce, więc jakie używasz?
    Używam wyłącznie htpc, a że sprzęt rezerwowy zawsze warto mieć, a dają za
    darmo, to niech sobie leży w pudełku, nie przeszkadza mi aż tak bardzo.

    > może lepiej kupić fergusona?

    Oczywiście że bym kupił, gdybym musiał cokolwiek zapłacić za drugi dekoder.

  • 49. Data: 2012-02-29 18:34:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Sama KARTA "N" czy Polsatu działa w tunerach innych niż nadawcy?

    Jak się dobrze postarasz to może tak być, a w każdym razie działa z modułem
    CAM.

  • 50. Data: 2012-03-01 06:47:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-02-29 19:33, Cavallino pisze:

    > Nieprawda.
    > Jak liga piłkarska była w Orange, korzystałem z Orange, jak są okresy że
    > sportu w C+ nie ma (np. zima), również korzystam z Orange czy TnK.

    ale zrozum, że nie tylko sport się liczy.
    wiem, że dla Ciebie tak, ale dla mnie i innych już nie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux