  • 31. Data: 2012-02-26 21:32:35
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4f4aa3bd$1@news.home.net.pl...

    > ROTFL.
    >
    > 1.uważasz, że ten dekoder się do czegoś nadaje?

    Do czegoś się nadaje, dziecko sobie może oglądać tv.

    > 2.trzeba mieć telefon.

    Nie trzeba.

    > 3.jedyny dekoder, króry trzeba dodatkowo podłączać do routera

    Do netu konkretnie, niekoniecznie do routera.
    Ale ja nie jestem producentem tego dekodera, więc nie bardzo wiem czemu na
    mnie napadłeś.

    > już nie.

    Znaczy co, dają 2 dekodery za free?
    Oba w wypożyczeniu?

  • 32. Data: 2012-02-26 21:35:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 26.02.2012 16:46, Cavallino pisze:

    > Dla reszty nie warto jej kupować.
    > Inni mają to samo, albo odpowiedniki.

    nie mają.tu mam dobry dekoder za free,
    wszystkie discovery, ng i bbc.
    a wszystko za 48 zł + 20 zł za drugi dekoder z pełnym nagrywaniem.

  • 33. Data: 2012-02-26 21:47:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale aktywną linie

    Owszem.
    Ale jak ktoś się decyduje na tv od tpsa to w 99,99% właśnie dlatego że już
    net od nich posiada, inaczej to bez sensu by było.

    > - np. internet z tp sa

    A tego nie wiem, mówisz, że usługa tv nie jest możliwa do zakupu
    samodzielnie?
    Pewnie jest.

    > tak

    Ciekawe, chcą się wyportkować przed połączeniem z Cyfrą i wpuścić konkurenta
    w maliny czy jak?
    Bo i promocje mają jakby lepsze i mówisz że zrezygnowali z wciskania drogich
    dekoderów i dają je za free...

    No chyba że nie mówisz wszystkiego i co prawda kupić nie musisz, ale
    zapłacić aktywację w cenie równej cenie zakupu i owszem? ;-)

  • 34. Data: 2012-02-26 22:27:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 35. Data: 2012-02-26 22:37:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Nie trzeba.

    ale aktywną linie - np. internet z tp sa

    > Do netu konkretnie, niekoniecznie do routera.
    > Ale ja nie jestem producentem tego dekodera, więc nie bardzo wiem czemu
    > na mnie napadłeś.

    gdzieżbym smiał ;-)

    > Znaczy co, dają 2 dekodery za free?
    > Oba w wypożyczeniu?

    tak

  • 36. Data: 2012-02-26 22:57:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 26.02.2012 22:47, Cavallino pisze:
    > Ale jak ktoś się decyduje na tv od tpsa to w 99,99% właśnie dlatego że
    > już net od nich posiada, inaczej to bez sensu by było.

    przecież o tym mówię.

    > A tego nie wiem, mówisz, że usługa tv nie jest możliwa do zakupu
    > samodzielnie?
    > Pewnie jest.

    nie będę się spierał bo nie interesuje mnie to.

    > Ciekawe, chcą się wyportkować przed połączeniem z Cyfrą i wpuścić
    > konkurenta w maliny czy jak?

    nie, to już było przed informacją o połączeniu.
    poza tym na decyzję o połaczeniu muszą czekać, aż wypowiedzą się urzędnicy.
    do tego czasu trakrują się jak do tej pory - konkurencja.
    tak było w przekazie prasowym sprzed kilku dni.

    > Bo i promocje mają jakby lepsze i mówisz że zrezygnowali z wciskania
    > drogich dekoderów i dają je za free...

    drogich dla Ciebie. wszystko co poza c+ jest drogie, a sama c+ rozdaje
    sprzęt za darmo.

    > No chyba że nie mówisz wszystkiego i co prawda kupić nie musisz, ale
    > zapłacić aktywację w cenie równej cenie zakupu i owszem? ;-)

    nie. multiroom prestiż 99 zł, standard 0 zł - przy abo 59 zł

  • 37. Data: 2012-02-27 10:17:19
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Arek. nabazgrał(a):

    > Zacznij sensownie cytować, bo nie wiadomo komu i na co odpowiadasz.
    > Cytat oznacza się znakami ">", oraz podaje się autora cytowanej
    > wiadomości.
    > wysyłam wiadomości z programu Windows Live i coś się skopało :(
    > nie dołącza tych ">" nie wiem gdzie to znaleźć (było i znikło)

    Zmień czytnik bo tego co piszesz nie da się czytać ...

  • 38. Data: 2012-02-27 10:19:13
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message
    > A do jakiego pokoju ten TV ma być?
    > Do sypialni, do oglądania po ciemku, będzie chyba plazma OK,
    > do salonu, do oglądania w dzień, przy odblaskach od okien
    > plazma z lustrzanie szklanym ekranem zupełnie się nie nadaje.

    A to salonu nie można zaciemnić np. rolatami :) nie mówiąc już o tym na
    jaką stronę świata wychodzą okna z salonu .. :)

  • 39. Data: 2012-02-27 11:37:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > mam nBoxa BSKA z enigma2 na pokładzie

    A możesz mi streścić czy nBox potrafi:

    - odtwarzać pliki audio/video po lanie z kompa /tam trzymasz, na tv przez
    kabel oglądasz/
    - czy odtwarza 'po lanie' materiały z napisami /txt, srt.../
    - j/w w h264

    Wszystko to robi xbmc z xbox-a oprócz h264 i szukam czego w zamian bo zabawa
    z pendrakami jest upierdliwa.

    Thx.

  • 40. Data: 2012-02-27 12:14:52
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    > - j/w w h264

    > Wszystko to robi xbmc z xbox-a oprócz h264 i szukam czego w zamian bo

    zapewne po zainstalowaniu jakiegoś plugina jest taka możliwość ,nie
    zagłębiałem się aż tak głęboko w tym temacie bo do tego mam odtwarzacz
    Hyundai L110

    Arek.