  • 11. Data: 2012-02-24 18:57:54
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 24.02.2012 15:15, Arek. pisze:
    > Jaki telewizor warto kupić?
    >
    > polecam plazmę ,żaden LCD czy LED

    > Ja np. kupiłbym plazmę min. 50", ale żeby odtwarzała wszelakie multimedia z
    > USB i nagrywała programy na dysk USB w formacie .TS bez żadnego
    > szyfrowania,
    > żeby można było oglądać na komputerze. :-)
    >
    > tuner który ma linux na pokładzie załatwi sprawę ,koszt od 250 zł w górę :)
    > nagrasz SD i HD
    ja proszę o przykład, (namiar na sklep) na tuner który nagra HD (nie z
    dvb-t)

    ToMasz

  • 12. Data: 2012-02-24 20:36:25
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > :)
    > nagrasz SD i HD
    ja proszę o przykład, (namiar na sklep) na tuner który nagra HD (nie z

    mam nBoxa BSKA z enigma2 na pokładzie ,openboxa s9
    http://www.sklep-tvsat.com/Openbox_S9_HD_PVR_CCcam_N
    ewcamd_EXTRA_JAKOSC_ORYGINALNY-102.html
    w nim nie ma prawdziwego linuxa ale pięknie nagrywa HD
    cała masa dreambox HD ,Wu+ i wiele wiele innych

    Arek.

  • 13. Data: 2012-02-25 13:10:18
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 24.02.2012 21:36, Arek. pisze:
> [...]
    ewcamd_EXTRA_JAKOSC_ORYGINALNY-102.html
    > w nim nie ma prawdziwego linuxa ale pięknie nagrywa HD
    > cała masa dreambox HD ,Wu+ i wiele wiele innych

    dziękuję za link. Jedyne co znalazłem o nagrywaniu to :
    TUNER MA MOŻLIWOŚĆ NAGRYWANIA NA PENDRIVE ORAZ DYSK TWARDY Z TIMESHIFTEM
    Teraz mamy co najmniej 2 możliwości:
    1 - standard. podłączasz pendriva, robi format (lub nie) i w momencie
    naciśnięcia "record" zapisuje to co leci z anteny DVB/SAT na dysk. Tylko
    ten tuner może to odtworzyć na ekranie TV
    2. wersja DE lux, czyli podłączasz pena i sprzęt widzi fat32, pliki,
    ilość wolnego miejsca. włączasz "rec" i sprzęt nagrywa plik.avi który ma
    konkretny kodek, i da się to odtworzyć na kompie.
    JA bym sobie życzył zobaczyć( dostać) taki plik.avi z kanału HD w
    jakości HD. Kolejna sprawa to fakt ze poza N na abonament mało kto i
    mało co nadaje w HD. Czyli tak naprawdę urządzeniem tym możemy nagrać
    dosłownie parę kanałów hd....
    Bądź tak miły i napisz nam jak to jest z nagrywaniem w Twoim sprzęcie
    ToMasz

  • 14. Data: 2012-02-25 13:42:27
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "nerson" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    >na jednym forum komputerowym prawie wszyscy sa zgodni ze najlepszym
    >wyborem jest PANASONIC TX P50G30

    Pod warunkiem, że trafisz na egzemplarz, który nie buczy. ;-)

  • 15. Data: 2012-02-25 13:57:23
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    dosłownie parę kanałów hd....
    Bądź tak miły i napisz nam jak to jest z nagrywaniem w Twoim sprzęcie

    nBox nagrywa w TS jeden plik który odtworzysz bez problemu na kompie
    openbox nagrywa w TS dzieli materiał na kawałki po 1 GB otwierasz też na
    kompie bez problemu

    Arek.

  • 16. Data: 2012-02-25 18:16:02
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    Kolejna sprawa to fakt ze poza N na abonament mało kto i
    > mało co nadaje w HD

    Obawiam sie ze tkwisz w ciemnej dupie, wychyl troche glowe bo kanalow HD
    jest od nasrania a nka ma pod wzgledem innych operatorow bardzo licha
    oferte HD.

  • 17. Data: 2012-02-25 20:26:41
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    Kolejna sprawa to fakt ze poza N na abonament mało kto i
    mało co nadaje w HD. Czyli tak naprawdę urządzeniem tym możemy nagrać
    dosłownie parę kanałów hd....

    naliczyłem 45 programów HD minus TVP1 niby HD to mało?

    Arek.

  • 18. Data: 2012-02-26 03:09:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message
    > LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysiące

    A do jakiego pokoju ten TV ma być?
    Do sypialni, do oglądania po ciemku, będzie chyba plazma OK,
    do salonu, do oglądania w dzień, przy odblaskach od okien
    plazma z lustrzanie szklanym ekranem zupełnie się nie nadaje.

  • 19. Data: 2012-02-26 04:11:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Arek." <a...@a...2a.pl> wrote in message
    > Kolejna sprawa to fakt ze poza N na abonament mało kto i
    > mało co nadaje w HD. Czyli tak naprawdę urządzeniem tym możemy
    > nagrać dosłownie parę kanałów hd....
    >
    > naliczyłem 45 programów HD minus TVP1 niby HD to mało?

    Liczy się nie ilość tylko jakość... Sądzę że 42 z tych 45 nie warto oglądać.
    Ale może się mylę... Wymieniłbyś - powiedzmy - te 20 z 45, które
    dla Ciebie są najciekawsze i które sam często oglądasz?

  • 20. Data: 2012-02-26 09:01:11
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]

    Ale może się mylę... Wymieniłbyś - powiedzmy - te 20 z 45, które
    dla Ciebie są najciekawsze i które sam często oglądasz?

    nie napisałem że oglądam te 45 tylko że z nich można coś nagrywać :)

    ale jak policzyłem to około 15 jak dla mnie jest do oglądania

    Arek.