  • 31. Data: 2016-08-27 10:49:22
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 27.08.2016 o 09:38, Kaktus pisze:

    > Co to znaczy, cytuję: "s-qurviony" ekran? Słowo na k... u niektórych
    > użytkowników jęz. polskiego wyczerpuje cały słownik, a zagranicą
    > jest synonimem słowa Polska, bo obcokrajowcy słyszą je z ust
    > Polaków najczęściej. Po prostu wstyd i chamstwo.

    Dopuszczasz, ze w innych językach te słowo ma jakieś sensowne znaczenie?
    Sprawdź sobie w internetach znaczenie i przemyśl czy to może mieć
    związek np. z kształtem ekranu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 32. Data: 2016-08-27 10:53:02
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Jasne , zmien okuliste .

  • 33. Data: 2016-08-27 12:12:58
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2016 10:53:02 +0200, LeonKame napisał(a):

    > Jasne , zmien okuliste .

    Z tego co pamiętam to plazmy nie lubią statycznych obrazów, konsola
    takich raczej mało generuje.

    Bo(o)t manager

  • 34. Data: 2016-08-27 12:24:56
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2016 08:09:17 +0200, Kaktus napisał(a):

> [...]
    > tego czego zdecydowanie nie warto. Cenne będą dla mnie zarówno rady
    > ogólne, jak i dotyczące konkretnych modeli.
    > Liczę przede wszystkim na rady użytkowników i dlatego pytam na grupie.
    >
    > Dodatkową sprawą jest dla mnie możliwość nagrywania i przenoszenia
    > zapisów na inne nośniki. Możliwość nagrania programu, którego nie można
    > obejrzeć podczas emisji jest cenna, ale mnie chodzi także o możliwość
    > zachowania wybranych programów, głównie popularno naukowych, na dłużej
    > niż tylko do zapisania dysku dołączonego np. do dekodera.

    Ja tam tylko w kwestii wygody, ale jak nowy telewizor to z androidem,
    można se youtuba/pornhuba(niepotrzebne skreślić) obejrzeć i IPLA jest i
    inne playery, filmy z cda.pl i innych stron, a tak to trzeba kupić osobno
    Raspberry PI. Z telewizorów jeden z portali bardzo poleca thomsona z
    kwantową kropką i na Twoim miejscu wziąłbym go pod uwagę.

    Bo(o)t manager

  • 35. Data: 2016-08-27 12:55:27
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Kaktus pisze:
    [..]
    > Skłaniam się ku OLED, bo podobno są najnowsze i lepsze.

    Odradzam. Wypalają się, poczytaj o ghosting efect.

    > Są droższe i tu mam pytanie do użytkowników, czy warto
    > zapłacić więcej. Jakie mają zalety w porównaniu z innymi.
    > W szczególności interesuje mnie sprawa czerni.

    Czerń jak w plazmach, po prostu czarny pixel nie świeci.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 36. Data: 2016-08-27 13:25:30
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Odradzam. Wypalają się, poczytaj o ghosting efect.

    Dlatego dopytywałem czy warto. Bo ceny są bardzo wysokie.
    Właściwie nie ma telewizorów OLED w cenie poniżej 10 tys. zł.
    Może więc lepiej teraz kupić telewizor LED za powiedzmy ok.
    5 tys. zł, a za jakiś czas OLED gdy będą tańsze i udoskonalone?

    > Czerń jak w plazmach, po prostu czarny pixel nie świeci.
    Z tym, że czerń interesuje mnie przede wszystkim w konkekście
    oglądania ciemnych scen, a nie czerni jako takiej.
    Ktoś tu pisał o tylnym podświetleniu, ale nie wiem czy to załatwia
    sprawę. Moje doświadczenia z monitorem LCD przy komputerze
    temu przeczą. Pisałem już o tym, więc nie chcę się powtarzać.

    Pozdrowienia

  • 37. Data: 2016-08-27 14:17:38
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-08-26 o 08:09, Kaktus pisze:
    > Stary telewizor się zepsuł, pora na zakup czegoś
    > nowoczesnego.
    > Przypuszczam, że w moim przypadku przekątna ekranu
    > powinna być 40-50 cali.

    Niedawno na pewne okrągłe urodziny sprawiłem sobie 50" i na 24m^2 salonu
    jest on zwyczajnie mały. Jako że wzrok mój i żony już nie sokoli, olałem
    UHD i 3D.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 38. Data: 2016-08-27 14:28:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan AlexY napisał:

    > Odradzam. Wypalają się, poczytaj o ghosting efect.

    "Ghosting efect"?! Przeczytałem to, co mieli do powiedzenia wszyscy
    dyskutanci, ale nie przypuszczałem, że ten specyficzny rodzaj
    usenetowej marudy dorobił się uhonorowania w fachowej terminologii!

    --
    Jarek (no chyba że o co inne chodzi...)

  • 39. Data: 2016-08-27 14:28:45
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Kaktus pisze:
> [...]
    > sprawę. Moje doświadczenia z monitorem LCD przy komputerze
    > temu przeczą. Pisałem już o tym, więc nie chcę się powtarzać.

    Czytałem, oglądanie TV z tunera na komputerze i monitorze obarczone jest
    problemami z ustawieniami gammy, skali barw itp, TV ma to poustawiane
    fabrycznie.

  • 40. Data: 2016-08-27 14:49:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Kupilem ze dwa miesiace temu i okazalo sie ze to chyba najlepszy prezent jaki sobie
    zrobilem przez ostatnie 20 lat.

    A jaki konkretnie, jeżeli możesz się pochwalić? Sam szukam coś do filmów
    i konsoli. Ilość godzin lampy jest drugorzędna dla mnie z racji tego, że
    zwykła telewizja na tym nie będzie chodzić.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz