  • Data: 2016-08-28 20:58:52
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Kaktus,

    Sunday, August 28, 2016, 5:30:36 PM, you wrote:

    > Użytkownik "JanuszKK" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, ale juz się trochę gubię. Co i gdzie oglądam?

    > Moim celem jest nagrywanie (wyłącznie do użytku prywatnego)
    > filmów/programów z telewizora na dysk komputera w formacie
    > do odtwarzania na komputerze (np. mpeg, avi lub innym).
    > Proszę potwierdzić lub podważyć czy można to zrobić tak jak mi
    > się wydaje:
    > - do łącza światłowodowego będzie podłączony LiveBox
    > - do LiveBoxa będzie podłączony dekoder, zakładam, że bez dysku

    No to załóż, że z dyskiem. Od razu. Dysk jest potrzebny do
    time-shiftingu i nagrywania programów w tle, podczas oglądania innych.
    Jak również do nagrywania aktualnego programu jeśli masz taki kaprys.

    > - do dekodera podłączony będzie kabel z rozgałęziaczem (JAKIM?);
    > kabel z jednej z końcówek rozgałęziacza będzie prowadził do TV LED,
    > kabel z drugiej końcówki będzie prowadził do tunera USB podłączonego
    > do portu USB komputera lub laptopa (tak jak kiedyś do karty TV
    > zainstalowanej w środku komputera).
    > Czy dobrze myślę? Czy lepsze byłoby inne rozwiązanie, a jeśli tak to
    > jakie i pod jakim względem byłoby lepsze?

    Nie - tak się nie da.

    Myślałem, że chodzi Ci o odbiór programów DVB-T - wtedy do nagrywania
    w formacie odczytywalnym przez inne urządzenia używasz komputera z
    własnym tunerem.

    --
    Best regards,
    RoMan