    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jaki telewizor, jakie funkcje?
    Date: Tue, 18 Jan 2011 09:01:37 +0100

    (...)

    > Jestes ZA a nawet przeciw?
    > Ale jajka troche masz?
    >
    > Brooks

    masz racje zle napisałem.
    podstawa to panason hdredy za 1900zł
    czy warto dopłacić 500zl za full hd?
    czy warto dopłacić 800z za Full hd i usb?
    czy wato dopłacić xxxx za ful hd usb i ethernet?
    Czy warto dopłacić xxxx za 3d?
    Czy warto dpołacić za LCD?

    Teraz pytania co do ostatnich 20 lat:

    czy są TV (na naszym rynku do 3.5 tyś)które zużyją tyle samo energii ile
    mój stary GRundig ale będą miały zakładająć wzrost matrycy z 30 do 40
    cali. gdybym sie spytał na grupie samochodowej o moc silników... ( f126p
    pali tyle co 1.6hdi)

    rozumiem ze kazdy ma sleepa, ale jak sie wyłącza to potrafi (hdmi)
    wyłączyć tuner sat? jak włącze tuner sat, włącza sie tv?

    które tv (matryce, zasilacze) piszczą nocą?

    Dziękuje i pozdrawiam

    ToMasz