    From: Norbert <n...@M...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jaki telewizor, jakie funkcje?
    Date: Tue, 18 Jan 2011 00:41:00 +0100

    ToMasz napisał(a):

    > siedzę ok 3 metry od ekranu, telewizora marki grundig 29 cali, który
    > wisi pod sufitem. ze sie tak wyraże w dupie mam to ze nie jest płaski.
    > (ma juz problem ze starością - torbi sie głos i odbiornik IR). JAkby
    > były kineskopowe tv ful hd,40cali to bym pytań nie zadawał. jednak rynek
    > chce odemnnie 2 tyś zł, za.....? co _naprawde_ zyskam? cale - to tak.
    > ale moze jeszcze coś? pytałem wyraźnie o usb, internet? w docinkach to
    > przemilczacie, w odpowiedziach kpicie łapiąc za słowa. narazie jeden
    > kolega odpowiedział "samsung seria pieć". PAni w euro agd rtv, zdębiała.
> [...]

    Nie przejmuj sie. Tutaj część osób jest bardzo pomocna i zaznajomiona z
    technologią a inna cześć tylko lubi sie wdawać w pyskówki nic nie
    wnoszące do tematu.
    Ja podpowiem dwa rozwiązania z wlasnego doświadczenia bo w ostatnim
    miesiącu nabyłem dwa tv a też wcześniej nie wiedziałem wcale na co
    zwrócić uwage , tez przesiadlem się z CRT.
    Otoż rozwiązanie ekonimiczne jakie zastosowałęm do salonu to TV LG seria
    465. Podam przykładowe oznaczenie będzie Ci łatwiej odszukać: 37LD465.
    Ten akurat ma 37" ale są też modele większe. Czytałem o słabej czerni w
    LG , o plastikowym wykonaniu itp.
    Czerń owszem nie idealna ale przy codziennym użytkowaniu nie zwracasz na
    to uwagi zbytnio. Matryca matowa więc nic się nie odbija w ekranie itd.
    Jest port USB ktory otwarza muzyke, zdjęcia, filmy divx, mkv i inne.
    Co do plastiku owszem, tv jest z tyłu plastikowy ale nie przeszkadza to
    w niczym. U mnie jest zawieszony na ścianie. Ogolnie design ładny i
    elegancki jednak to juz kwestia gustu. Posiada tuner DVB-T MPEG4 czyli
    jest przygotowany do odbiory naziemnej telewizji cyfrowej która już
    działa. Jest FULLHD więc jak zapragniesz obejrzeć film bluray lub
    podpiąć konsole PS3 w przyszłości to będziesz miał obraz w najwyższej
    rozdziałce.
    TV kupiłem w promocji za 1600zł a jego normalna cena to około 1800-1900
    zależy od sklepu. Ihmo do codziennego ogladania naprawde polecam.

    Drugi TV mam w pokoju który zrobiłęm sobie jako taki do kina domowego
    Jesli zalezy Ci na ciut lepszym wykonaniu, tym wszystkim co powyżej a
    chcesz by TV miałmożliwość podpięcia do netu to z kolei polecam Samsunga
    LE40C650 i szukaj na matrycy SQ01 ( naklejka na prawej stronie obudowy
    bo to matryca produkowana przez samsunga i wedle mnie daje najlepszy
    obraz). Czerń owszem lepsza, działanie USB identyczne jak w LG.
    100Hz ( LG ma 50 ) co daje też przy odpowiednim ustawieniu obraz tzw
    teatralny czyli ogladasz film a obraz masz żywy jak byś widział teatr.
    Tu zależy co kto lubi. Można ustawić by tego efektu nie było.
    Jakość wykonania dużo lepsza niż LG , nic nie skrzypi przy czyszczeniu
    itd. Matryca raczej do pomieszczeń mniej nasłonecznionych bo jest z
    połyskiem ( częściowo dzieki temu czerń jest bardziej głęboka).
    Przód obudowy wykończony w tzw czerni fortepianowej ( choć to nie czerń
    tylko bordo ale widać dopiero jak się przyświeci halogenem prosto na
    obudowe). Bardzo polecam o ile możesz wydać w granicach 2800-2900zł.
    Gdybyś chciał jeszcze zapytać o coś konkretnie w tych dwóch TV to pytaj.
    Pozdrawiam.