  • 1. Data: 2012-11-08 12:36:31
    Temat: Jaki telewizor do 2300zł?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Pewnie nie ta grupa, ale już nie wiem gdzie się zapytać.

    Szukam jakiegoś telewizora 40-42 cale. Z możliwie najlepszym stosunkiem
    ceny do jakości i możliwości. Obszedłem wszystkie sklepy nie dla idiotów
    i skner i już sam nie wiem co wybrać. Jest tego tyle że zwariowałem.
    Nie zależy mi na 3D, chcę podłączyć telewizor do internetu przez wifi
    jeżeli to możliwe chcę korzystać z internetowych stacji radiowych z
    youtube itd... chcę żeby miał dlna (czy jak to się zwie żeby podłączyć
    mojego smartfona) Nie musi być super płaski jak kartka papieru.
    Doradźcie mi coś proszę.

  • 2. Data: 2012-11-08 13:17:02
    Temat: Re: Jaki telewizor do 2300zł?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 12:36:34 UTC+1 użytkownik PesTYcyD napisał:
    być super płaski jak kartka papieru.

    > Doradźcie mi coś proszę.

    Najlepszy stosunek jakości do ceny to bedzie Samsung albo LG
    Ja polecam samsunga, użytkuję 50calowa plazmę 2 lata(kosztowała wtedy chyba 2300zł) i
    42calowy LCDteż samsunga chyba 5 lat.
    Wcześniej dwa koneskopowe samsungi w rodzinie po kilkanaście lat wytrzymały(jeden
    służy do dzisiaj. Zero awari żadnych problemów.
    W podobnych cenach co Samsungi są LG- teściu kupił 2-3 lata temu plazme LG- działa
    ok, jedna wizyta serwisu była co prawda ale od ręki usterke usuneli.
    Kino domowe tez samsunga już kilka lat mam i równiez bezawaryjne

  • 3. Data: 2012-11-08 13:46:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-11-08 12:36, PesTYcyD pisze:
> [...]
    > youtube itd... chcę żeby miał dlna (czy jak to się zwie żeby podłączyć
    > mojego smartfona) Nie musi być super płaski jak kartka papieru.

    w tych pieniądzach kupisz plazmę Panasonic 42 cale.
    jedynie nie mają wifi z tego co widzę.
    a samsungu już słuchać nie mogę, jeszcze trochę to będę się
    bał otworzyć lodówkę by nie widzieć ich reklamy.
    ( dotyczy nie tylko tv )

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 4. Data: 2012-11-08 13:52:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    > youtube itd... chcę żeby miał dlna (czy jak to się zwie żeby podłączyć
    > mojego smartfona) Nie musi być super płaski jak kartka papieru.

    do tej kwoty masz również sony 40EX650

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 5. Data: 2012-11-08 13:58:24
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    A co powiecie o Philips 40PFL5507K
    Na elektrodzie bardzo sobie chwalą a do tego faktycznie ma duużo
    funkcji. Jest opcja 3D na której mi nie zależy (nie biorę okularów)

  • 6. Data: 2012-11-08 13:59:16
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > w tych pieniądzach kupisz plazmę Panasonic 42 cale.
    > jedynie nie mają wifi z tego co widzę.

    A to mój panasonic plazma 42" jakiś dziwny jest, bo ma obsługę WiFi na USB.

    Marek

  • 7. Data: 2012-11-08 14:11:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-11-08 13:59, 4CX250 pisze:

    > A to mój panasonic plazma 42" jakiś dziwny jest, bo ma obsługę WiFi na USB.

    ale ja pisałem o wbudowanym wifi.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 8. Data: 2012-11-08 14:13:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-11-08 13:58, PesTYcyD pisze:
    > A co powiecie o Philips 40PFL5507K
    > Na elektrodzie bardzo sobie chwalą a do tego faktycznie ma duużo
    > funkcji. Jest opcja 3D na której mi nie zależy (nie biorę okularów)

    z philipsa wyjąłbym tylko ambilight

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 9. Data: 2012-11-08 14:29:24
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > ale ja pisałem o wbudowanym wifi.

    A co za różnica czy kupisz wbudowane WiFi dopłacając 200-300zł za TV czy
    dokupisz tańszy TV a WiFi dokupisz sobie osobno ?

    Marek

  • 10. Data: 2012-11-08 14:37:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-11-08 14:29, 4CX250 pisze:

    > A co za różnica czy kupisz wbudowane WiFi dopłacając 200-300zł za TV czy
    > dokupisz tańszy TV a WiFi dokupisz sobie osobno ?

    dla mnie nie ma różnicy, mam wszędzie kabel ;-)
    chodzi o cenę właśnie, podałem przykład w którym
    jak chce wifi to musi dokupić.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux