  • 71. Data: 2011-01-11 22:29:49
    Temat: Re: Jaki telewizor >40 cali?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 23:23, Norbert pisze:

    > No i dobrze Cavallio zauważył że bzdury piszesz.
    > Ale prosze uprzejmie , LG 37LD465 ekran wygaszony , gra muzyka z usb ,
    > głośność ustawiona na 3. Dioda pracy wyłączona w menu.
    > Watomierz pokazuje 21W. Pomiar z dokładnością do +-0,2W

    a czytałeś uważnie?
    1. myślisz, że to coś ma taką dokładność? pisałem o wiarygodnym pomiarze.
    2. ustawienia standardowe. wiem, że jak przyciemnisz do swoich warunków
    to pobór spadnie
    3. ile pobiera z włączonym podświetleniem?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 72. Data: 2011-01-11 22:32:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 23:25, Cavallino pisze:
    > Jaki komputer?
    > Przecież on o telewizorze mówił.

    ja też. a to co w tv siedzi to co?

    > Przecież już mierzyłem, mało Ci było?

    ja też mierzyłem.

    > Ale jak sobie życzysz - LCD 32" podświetlenie na full - 160 W
    > Opcja Tylko dźwięk (ekran wyłączony) - 12 W.
    >
    > Nadal jesteś przekonany, że 12 W to 30% ze 160 W?

    Ty jesteś wyjątkowy, a ja pisałem o pomiarze czymś co ma certyfikat.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 73. Data: 2011-01-11 22:37:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 23:25, Cavallino pisze:

    > Ale jak sobie życzysz - LCD 32" podświetlenie na full - 160 W
    > Opcja Tylko dźwięk (ekran wyłączony) - 12 W.
    >
    > Nadal jesteś przekonany, że 12 W to 30% ze 160 W?

    a wiesz o tym, że jest możliwość wyłączenia znacznie więcej
    niż samo podświetlenie posiadając taką funkcje?
    ja podałem wynik pomiaru, gzie wyłączałem SAMO podświetlenie.
    a to że taka funkcja jest pożyteczna to inna sprawa.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 74. Data: 2011-01-11 22:44:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    > głośność ustawiona na 3. Dioda pracy wyłączona w menu.
    > Watomierz pokazuje 21W. Pomiar z dokładnością do +-0,2W

    [...]
    W dzień wystarczy dać na tzw "średnie" ustawienie i mamy wtedy 75W.
    [...]

    30% z 75W to 22,2W

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 75. Data: 2011-01-11 22:45:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    [...]
    W dzień wystarczy dać na tzw "średnie" ustawienie i mamy wtedy 75W.

    30% z 75W to 22,5W

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 76. Data: 2011-01-11 23:00:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ty jesteś wyjątkowy, a ja pisałem o pomiarze czymś co ma certyfikat.

    LOL.
    Liczysz, że w ten sposób wartości zmienią się o 500%?
    Zabawny jesteś.

  • 77. Data: 2011-01-11 23:04:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a wiesz o tym, że jest możliwość wyłączenia znacznie więcej
    > niż samo podświetlenie posiadając taką funkcje?

    Oczywiście.
    Ale samo zjechanie z podświetleniem do minimum spowodowało spadek do 30W
    (obraz cały czas jest widoczny w takim przypadku, podświetlenie działa).
    Więc jakby nie patrzeć, nijak nie ma możliwości żeby wzmiacniacz dźwięku
    zabrał 60W, skoro wzmacniacz+reszta daje w sumie 30 W, nie sądzisz?

  • 78. Data: 2011-01-11 23:06:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 00:00, Cavallino pisze:

    > LOL.
    > Liczysz, że w ten sposób wartości zmienią się o 500%?
    > Zabawny jesteś.

    nie, ale czasem pokazują ciekawe wyniki,
    a reszte napisałem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 79. Data: 2011-01-11 23:12:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 00:04, Cavallino pisze:
> [...]
    > Więc jakby nie patrzeć, nijak nie ma możliwości żeby wzmiacniacz dźwięku
    > zabrał 60W, skoro wzmacniacz+reszta daje w sumie 30 W, nie sądzisz?

    widać w Twoim przypadku tak jest.
    ale czemu pobiera aż 160W?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 80. Data: 2011-01-11 23:19:20
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

> [...]
    > to pobór spadnie
    > 3. ile pobiera z włączonym podświetleniem?

    Dobra, koncze te dywagacje bo zawracasz wisłe kijem.
    To cos ma dokladny pomiar bo posiada atesty i nie kosztuje 20zł
    przyciemnienie nie ma nic do rzeczy bo ekran jest wylaczony
    Finito