  • 61. Data: 2011-01-11 20:46:32
    Temat: Re: Jaki telewizor >40 cali?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 20:48, Cavallino pisze:

    > Przepraszam, ale prąd w LCD zużywa głównie podświetlenie matrycy.
    > Gdy wyłączysz obraz, to podświetlenie prądu nie zużywa, więc pozostałe
    > zużycie jest praktycznie pomijalne.
    > Każdy wzmak zeźre niemniej.

    nie pomijalne, bo ok. 30% całości.
    to zależy jaki, mały grajek weźmie mniej i pewnie lepiej
    brzmi niż z placka na ścianie.
    pomijam fakt, że trzeba być nieźle wyposażonym by kupować
    tv z nastawieniem do słuchania kołysanek

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 62. Data: 2011-01-11 20:57:16
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

    > pomijam fakt, że trzeba być nieźle wyposażonym by kupować
    > tv z nastawieniem do słuchania kołysanek

    Rozwiniesz? Bo jakos nie rozumiem.

  • 63. Data: 2011-01-11 21:02:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 21:57, Norbert pisze:

    > Rozwiniesz? Bo jakos nie rozumiem.

    jakbyś rozumiał to nie byłoby tego wątku.
    sorry.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 64. Data: 2011-01-11 21:16:09
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

    > jakbyś rozumiał to nie byłoby tego wątku.
    > sorry.

    Obrażasz ale sam siebie.
    Jak trudno Ci zrozumieć że ktoś może zamiast kupowania magnetofonów itd
    wykorzystać wbudowane w TV port USB i gucio Ci do tego czy zrobi to w
    celu puszczania dziecku kołysanek czy też ogladania zdjęć to wyświadcz
    mi przysługe i poprzestań na tym co wyprodukowałeś do tej pory bo szkoda
    czasu grupowiczów na czytanie Twoich zajadliwości, a ja nie mam zamaru
    dłużej ciągnąć tej bezsensownej dyskusji z kimś kto nie potrafi
    zrozumieć że to do czego ktoś sprzęt wykorzystuje jest tylko jego sprawą.
    sorry...

  • 65. Data: 2011-01-11 21:27:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 22:16, Norbert pisze:
> [...]
    > dłużej ciągnąć tej bezsensownej dyskusji z kimś kto nie potrafi
    > zrozumieć że to do czego ktoś sprzęt wykorzystuje jest tylko jego sprawą.

    oczywiście. Tylko ja nikogo nie obrażam,
    zrozumiałeś to co chciałeś.
    ja tylko nie lubie jak ktoś na siłe udowadnia, że spędzanie
    całe dnie przed tv i zastępowanie niani odbiornikiem tv
    jest słuszne.
    moja żona z dzieckiem też jest w domu, ale tv włączany jest
    tylko na kilka godzin, a zamiast kołysanek są książki.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 66. Data: 2011-01-11 21:35:23
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

    > oczywiście. Tylko ja nikogo nie obrażam,
    > zrozumiałeś to co chciałeś.
    serio... nie wydaje mi si
    > ja tylko nie lubie jak ktoś na siłe udowadnia, że spędzanie
    > całe dnie przed tv i zastępowanie niani odbiornikiem tv
    > jest słuszne.
    i znowu bzdury. cale dnie? kto to napisal? a nie bylo przypadkiem ze tv
    gra sobie do scian i sie na niego zerka albo slucha kanalow muzycznych?
    I z jaka nianią tu wyjeżdżasz? Moje dziecko lubi spokojnie spać jak w
    tle cichutko grają kołysanki, wiec chcesz mnie uczyc co jest słuszne?
    Chyba sie troche zagalopowales !
    > moja żona z dzieckiem też jest w domu, ale tv włączany jest
    > tylko na kilka godzin, a zamiast kołysanek są książki.

    Ksiązki jak najbardziej, do zasypiania. A kiedy zasnie lubi sączące się
    z głośnika cichutko kołysanki. Jak wolisz śpiącemu dziecku czytac to
    czytaj. Mam nadzieje że lepiej Ci to wychodzi niż dyskutowanie z ludzmi.

  • 67. Data: 2011-01-11 21:56:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie pomijalne, bo ok. 30% całości.

    Czego 30%?
    Jeśli całości zużycia prądu, z podświetleniem, to po prostu gadasz bzdury.

  • 68. Data: 2011-01-11 22:07:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 22:56, Cavallino pisze:

    > Czego 30%?
    > Jeśli całości zużycia prądu, z podświetleniem, to po prostu gadasz bzdury.

    to sobie weź dobry amperomierz i zmierz ile pobiera cały komputer,
    a ile świetlówki z inwerterem - na standardowych ustawieniach
    a potem się pluj.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 69. Data: 2011-01-11 22:23:20
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

    > to sobie weź dobry amperomierz i zmierz ile pobiera cały komputer,
    > a ile świetlówki z inwerterem - na standardowych ustawieniach
    > a potem się pluj.

    No i dobrze Cavallio zauważył że bzdury piszesz.
    Ale prosze uprzejmie , LG 37LD465 ekran wygaszony , gra muzyka z usb ,
    głośność ustawiona na 3. Dioda pracy wyłączona w menu.
    Watomierz pokazuje 21W. Pomiar z dokładnością do +-0,2W

  • 70. Data: 2011-01-11 22:25:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to sobie weź dobry amperomierz i zmierz ile pobiera cały komputer,

    Jaki komputer?
    Przecież on o telewizorze mówił.

    > a ile świetlówki z inwerterem

    Przecież już mierzyłem, mało Ci było?

    Ale jak sobie życzysz - LCD 32" podświetlenie na full - 160 W
    Opcja Tylko dźwięk (ekran wyłączony) - 12 W.

    Nadal jesteś przekonany, że 12 W to 30% ze 160 W?