  • 41. Data: 2011-01-10 19:00:17
    Temat: Re: Jaki telewizor >40 cali?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    news:igfl4f$7bn$1@mx1.internetia.pl...

    > No i mamy kolejne zjadliwości.
    > Tak, wyobraz sobie ze są rozne klasy tv tak jak i samochodow.
    > Moja granica cenowa byla jaka byla i chcialem wybrac jak najlepiej moge w
    > tym przedziale. Dziwi Cie to? Moze powinienem napisac kupić VW z silnikiem
    > VW?

    Problem w tym, że kupiłeś Daewoo, tylko ubierasz go w szatki Mercedesa.
    A przynajmniej tak można wywnioskować z postów Twojego autorstwa.

  • 42. Data: 2011-01-10 19:00:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2011 18:08, ToMasz pisze:

    > no i to na dzisiejsze czasy (moim zdaniem) jest trochę "nie teges"
    >
    > PRzypomnia mi sie scena z filmu, w której jeden podekscytowany
    > amerykanin zaprasza swojego kumpla do zajebistego, nowego, europejskeigo
    > porshe. ten drugi wsiada z tudem, i marudzi: gdzie jest uchwyt na kubek?
    > takie drogie auto, a niema uchwytu na kubek!

    pewnie masz racje, ale nie wszyscy to potrzebują.
    ja też nie mam, bo jak kupowałem to nie było i nie rozpaczam
    z tego tytułu.
    może dlatego, że np. divx-ów nie trawiłem i takie oglądanie
    mnie nie kręci. wogole nie mam zwyczaju siedziec przed kompem
    i sciągać filmy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 43. Data: 2011-01-10 19:02:18
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

> [...]
    > może dlatego, że np. divx-ów nie trawiłem i takie oglądanie
    > mnie nie kręci. wogole nie mam zwyczaju siedziec przed kompem

    I sam widzisz. Dla każdego coś miłego.
    divx wyglada owszem biednie.
    Ale juz MKV często bardzo dobrze.
    I skoro kupuje sie tv teraz kiedy staje sie USB standartem w tv to może
    jednak warto to mieć. Choćby by teściowej pokazac fotki z wakacji z
    pendraka lub posłuchać muzyki.

  • 44. Data: 2011-01-10 19:04:27
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Cavallino napisał(a):

    > Problem w tym, że kupiłeś Daewoo, tylko ubierasz go w szatki Mercedesa.
    > A przynajmniej tak można wywnioskować z postów Twojego autorstwa.

    Kupiłem niech będzie że malucha skoro tak trudno zrozumieć zwykłe
    porownanie. Ciesze sie że moglem dać Ci powód do nic nie wnoszącego dla
    autora wątku posta.
    Pozdrawiam.
    PS. Tak dla Twojej wiadomości nie ma już Daewoo :-)

  • 45. Data: 2011-01-10 19:28:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2011 19:58, Norbert pisze:

    > Było dokładne zestawienie matryc których używa samsung w swoich TV.
    > Na szybko trudno znalesc teraz ale albo hdtv forum albo hdworld.
    > Poszukaj, znajdziesz napewno.

    szukałem, a forach to często są tylko domysły.
    te które widziałem od środka miały swoje matryce

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 46. Data: 2011-01-10 19:30:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości news:

    > PS. Tak dla Twojej wiadomości nie ma już Daewoo :-)

    Mylisz się.
    Ale widzę, że bardzo lubisz wypowiadać się o rzeczach o których nie masz
    pojęcia.

  • 47. Data: 2011-01-10 19:50:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2011 19:49, Norbert pisze:
    > Nie wdawajmy sie w dyskusje czy plazma zjada wiecej czy nie.

    plazma pobiera więcej, ale pobór prądu jest dynamiczny.

    Zjada
    > srenio 30% i nic nie poradzisz.
    > Moj przykladowo LG ma 160W. Przy wlaczonym oszczedzaniu zjada wedle
    > producenta 40W , u mnie na mierniku 43W.

    to ciekawe, mój 40 cali 110W

    > A plazma na pleckach ma średnio 300W.

    chyba 52 cale. 42 cale moc maxymalna 275W (panasonic).
    jak będę miał jak to podłącze imitacje miernika i zobacze
    ile pobierze.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 48. Data: 2011-01-10 21:47:52
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

    > plazma pobiera więcej, ale pobór prądu jest dynamiczny.

    Zgadza sie.

    > chyba 52 cale. 42 cale moc maxymalna 275W (panasonic).
    > jak będę miał jak to podłącze imitacje miernika i zobacze
    > ile pobierze.

    Też możliwe tylko zauważ, że autor pragnie nabyć 50" a to już ciut
    wiecej bedzie mialo na pleckach niż 42".

  • 49. Data: 2011-01-10 21:49:50
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Cavallino napisał(a):

    > Mylisz się.
    > Ale widzę, że bardzo lubisz wypowiadać się o rzeczach o których nie masz
    > pojęcia.

    A ja głupi myslalem ze daewoo zostalo wchloniete przez chewroleta....
    ale co ja tam wiem...
    Nawet z katalogow z czesciami zniknely mi "daewoo" by pojawic sie jako
    chew ale co ja tam wiem. Ty wiesz pewnie lepiej.

  • 50. Data: 2011-01-11 07:25:42
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-10 09:47, Norbert pisze:

    > Poco wiec wypowiadasz opinie skoro innej nie widziales?
    > A masz pojecie ze 46" spotkac na SQ jest malo prawdopodobne?

    Napisałem to, powiem więcej nie ma ich wcale

    > w 40 jest wiecej ale sam musialem objechc 3 sklepy by znalesc sq wiec
    > przypadek przypadkowi nie rowny.
    > A moze przemowi do Was informacja ze tylko SQ01 jest matrycą 10bitową.
    > Wszelkie inne montowane sa matrycami 8 bitowymi.
    > Powiecie wiec graczowi np ze nie zobaczy roznicy?

    to jeszcze napisz jaki to ma wpływ na obraz, jestem ciekaw co wymyslisz

    > Doradzamy skoro ktos prosi o porade.
    > I prosze by kazdy pisal tylko swoje organoleptycznie doświadczone
    > spostrzezenia a nie gadanie zasłyszanych rzeczy bo to ani nas ani
    > pytajacego nie doprowadzi do niczego dobrego.

    sam polecasz forum zamiast własnych doświadczeń