  • 31. Data: 2011-01-10 15:17:56
    Temat: Re: Jaki telewizor >40 cali?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2011 15:40, Norbert pisze:
    > http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe,g
    2,i8,j1,l1.bhtml

    > Przykładowo. Ale za 3tys sie nie spodziewaj wypasu w plazmie 50"

    a może nie zależy mu na "wypasie" tylko na dobrym obrazie.
    kolega tydzień temu kupił plazme panasonic 42 cale za ok 1900
    i działa świetnie. nie ma usb i takich tam, bo i tak tego
    nie potrzebuje.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 32. Data: 2011-01-10 15:21:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2011 15:38, Norbert pisze:

    > Oczywiscie wiesz jakie wartości plazma ma na zasilaczu?

    no ile? a ile Twój LCD?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 33. Data: 2011-01-10 17:05:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Norbert pisze:
    > Jeszcze jeno, piszesz o grach a niestety plazma ktora podales ma ponoć
    > problem z tzw powidokami w grach
    Co to takiego?

    ToMasz

  • 34. Data: 2011-01-10 17:08:11
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    pawell32 pisze:
    2,i8,j1,l1.bhtml

    > a może nie zależy mu na "wypasie" tylko na dobrym obrazie.
    > kolega tydzień temu kupił plazme panasonic 42 cale za ok 1900
    > i działa świetnie. nie ma usb i takich tam,

    no i to na dzisiejsze czasy (moim zdaniem) jest trochę "nie teges"

    PRzypomnia mi sie scena z filmu, w której jeden podekscytowany
    amerykanin zaprasza swojego kumpla do zajebistego, nowego, europejskeigo
    porshe. ten drugi wsiada z tudem, i marudzi: gdzie jest uchwyt na kubek?
    takie drogie auto, a niema uchwytu na kubek!
    ToMasz

  • 35. Data: 2011-01-10 18:06:32
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Kazdy kupuje to co mu sie podoba.

    Ale Ty nie kupiłeś tego co Ci się podobało, tylko to co
    doradzili Ci grupowicze ;-). Bo gdybyś miał kupić to, co się
    podoba, to byś nie zakładał wątku pt. "Jaki TV?".
    Zapomniałeś już jak niedawno sam miałeś problem co wybrać?
    Widzę że miesiąc posiadania nowego TV zrobił z Ciebie nie
    lada fachowca ;-))))

  • 36. Data: 2011-01-10 18:16:37
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A ja wyznaje zasade ze wole mercedesa z silnikiem merca a
    > nie merca z silnikiem od zastawy. Wystarczajaco obrazowo
    > sie wyrazilem?

    Absolutnie :-). I dlatego szukałeś telewizora do 2500 PLN?

    > I myslisz ze tylko naprzeciw tv sie oglada?

    Normalny człowiek tak właśnie ogląda :-). No, chyba że ma
    problem z postawieniem swojego nabytku bo za wąska ściana...
    Ale za to kolegom można się chwalić że "mam plazmę 65 cali"
    ;-)))

    > U mnie w salonie sa 3 miejsca skad widac tv i kazde pod
    > innym katem. I wlasnie o to chodzi by mimo duzego kata
    > widzic obraz jak najlepiej.

    Ale to nie kwestia kąta kilku czy likunastu stopni. Jeśli TV
    widać pod kątem 70 stopni to nie jest to miejsce do
    oglądania telewizji ;-))). No, chyba że ktoś jest
    masochistą...

    > Nie mow wiec o odsetkach bo w codziennym uzytkowaniu nawet
    > sobie nie zdajesz sprawy ile razy patrzysz na tv nie na
    > wprost.

    Zrób sondę i mocno się rozczarujesz :-). Zakładam się o
    wypłatę że 95 % albo i więcej ludzi ogląda TV prawie z
    naprzeciwka :-). Bo "zerkanie podczas krzątania" nie jest
    raczej oglądaniem...

  • 37. Data: 2011-01-10 18:49:00
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

    > no ile? a ile Twój LCD?

    Nie wdawajmy sie w dyskusje czy plazma zjada wiecej czy nie. Zjada
    srenio 30% i nic nie poradzisz.
    Moj przykladowo LG ma 160W. Przy wlaczonym oszczedzaniu zjada wedle
    producenta 40W , u mnie na mierniku 43W.
    A plazma na pleckach ma średnio 300W.

  • 38. Data: 2011-01-10 18:51:58
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Robert_J napisał(a):

> [...]
    > zakładał wątku pt. "Jaki TV?". Zapomniałeś już jak niedawno sam miałeś
    > problem co wybrać? Widzę że miesiąc posiadania nowego TV zrobił z Ciebie

    I tu się mylisz.
    Raz że miesiąc czytanka co noc po powiedzmy 2 godziny sporo mi
    wyjaśniło. Ciebie może to smieszyć. Mnie z kolei bardzo wiele rzeczy
    rozjaśniło lub wręcz wyjaśniło to o czym pojęcia nie miałem.
    Dwa kupiłem jednak to co mi sie podobalo bo wciskano mi panasłoniki,
    sharpy itd, a te mnie nie powalały na żywo.
    Wybralem więc samodzielnie Samsunga i LG. Skorzystałem po prostu z
    podpowiedzi części grupowiczów.

  • 39. Data: 2011-01-10 18:56:02
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Robert_J napisał(a):

    > Absolutnie :-). I dlatego szukałeś telewizora do 2500 PLN?

    No i mamy kolejne zjadliwości.
    Tak, wyobraz sobie ze są rozne klasy tv tak jak i samochodow.
    Moja granica cenowa byla jaka byla i chcialem wybrac jak najlepiej moge
    w tym przedziale. Dziwi Cie to? Moze powinienem napisac kupić VW z
    silnikiem VW?

    > Normalny człowiek tak właśnie ogląda :-). No, chyba że ma problem z
    > postawieniem swojego nabytku bo za wąska ściana... Ale za to kolegom
    > można się chwalić że "mam plazmę 65 cali" ;-)))

    Albo nie masz, albo masz wyjątkowo spokojne dzieci.
    Moja córci jest wiercipiętka i co chwila ciągnie tate po pokoju w
    zabawie w inną strone a ja jednym okiem ogladam tv. I codziennie widuje
    moj tv doslownie z kazdej mozliwej strony.

    > Zrób sondę i mocno się rozczarujesz :-). Zakładam się o wypłatę że 95 %
    > albo i więcej ludzi ogląda TV prawie z naprzeciwka :-). Bo "zerkanie
    > podczas krzątania" nie jest raczej oglądaniem...

    Jak dla kogo. Ja mowie po sobie i mojej rodzinie gdzie są male dzieci w
    domu.

  • 40. Data: 2011-01-10 18:58:54
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

    > skąd masz takie informacje, o montowaniu matryc innych producentów?

    Było dokładne zestawienie matryc których używa samsung w swoich TV.
    Na szybko trudno znalesc teraz ale albo hdtv forum albo hdworld.
    Poszukaj, znajdziesz napewno.

    > co za szybko składają tv?

    A to pytanie chyba nie do mnie tylko do samego samsunga.