  • Data: 2011-01-11 10:20:47
    Temat: Re: Jaki telewizor >40 cali?
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert_J napisał(a):

    > Ale po co, jeśli komuś to niepotrzebne? Bo "warto" i "standard"?

    Autor zdaje sie pidał o filmach wiec chyba lepiej to usb miec niz nie miec.
    Zreszta to juz decyzja autora.

    > Słuchanie muzyki na TV z USB to już kwalifikuje się do leczenia... Tylko
    > nie wiadomo czy już całej głowy czy jeszcze samego słuchu :-)

    Wydaje mi sie ze zbyt śmiało formułujesz swoje tezy. Ale nie bede sie
    wdawal w pyskowki. Wyobraz sobie ze dla mnie jest wygodnie kiedy moge
    wieczorem wetknąć w tv pendraka, wyłączyć ekran i dziecku puścić po
    cichutku kołysanki. Ale zapewne nie przyszło Ci to nawet do glowy...
    Dzieki temu nie mam konieczności używania dodatkowego sprzętu audio na
    ktory nie chce marnować miejsca w pokoju.
    Roznice miedzy dzwiekiem z tv a dobrego zestawu audio chyba kazdy
    potrafi odroznic. Jednak nie każdemu więcej potrzeba.
    A słuchu leczyć u mnie nie musisz. Gdyby bylo inaczej wywalili by mnie
    ze szkoły muzycznej już na pierwszym roku.