  • Data: 2011-01-10 18:16:37
    Temat: Re: Jaki telewizor >40 cali?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja wyznaje zasade ze wole mercedesa z silnikiem merca a
    > nie merca z silnikiem od zastawy. Wystarczajaco obrazowo
    > sie wyrazilem?

    Absolutnie :-). I dlatego szukałeś telewizora do 2500 PLN?

    > I myslisz ze tylko naprzeciw tv sie oglada?

    Normalny człowiek tak właśnie ogląda :-). No, chyba że ma
    problem z postawieniem swojego nabytku bo za wąska ściana...
    Ale za to kolegom można się chwalić że "mam plazmę 65 cali"
    ;-)))

    > U mnie w salonie sa 3 miejsca skad widac tv i kazde pod
    > innym katem. I wlasnie o to chodzi by mimo duzego kata
    > widzic obraz jak najlepiej.

    Ale to nie kwestia kąta kilku czy likunastu stopni. Jeśli TV
    widać pod kątem 70 stopni to nie jest to miejsce do
    oglądania telewizji ;-))). No, chyba że ktoś jest
    masochistą...

    > Nie mow wiec o odsetkach bo w codziennym uzytkowaniu nawet
    > sobie nie zdajesz sprawy ile razy patrzysz na tv nie na
    > wprost.

    Zrób sondę i mocno się rozczarujesz :-). Zakładam się o
    wypłatę że 95 % albo i więcej ludzi ogląda TV prawie z
    naprzeciwka :-). Bo "zerkanie podczas krzątania" nie jest
    raczej oglądaniem...