  • 41. Data: 2014-02-02 23:30:00
    Temat: Re: Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.02.2014 10:04, J.F. pisze:
    /.../
    > Bo ja wiem ... ma sie przestawiac na niewygodny telefon ?
    > W imie czego ?
    > No, dziewczyny nie raz sie przestawialy w imie mody :-)

    Ja zastosowałem tą metodę i działa.

  • 42. Data: 2014-02-03 06:25:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > iphone to tylko logo, reszta jest made in China, Korea ...

    ???

    Zaprojektowane w Kaliforni a wykorzystuje technologie
    z całego świata http://financesonline.com/how-iphone-is-made/

  • 43. Data: 2014-02-03 06:27:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie przestaje. Nadal sie kiepsko obsluguje jedna reka,
    > nadal trzeba sie patrzec gdzie sie czlowiek gapi itp.

    Mi się swojego iPhone 4 obsługuje jedną ręką doskonale.
    Może masz grabiaste ręce jakieś ? ;-)

    > No chyba ze wraz z nowoczesnoscia przyszla obsluga glosowa.

    O Siri nie słyszałeś? Możesz jej dyktować smsy do wysłania
    czy wywoływać po imieniu lub nazwisku ludzi ze swojej listy
    kontaktów do których chcesz zadzwonić. Patrzeć nie trzeba.

  • 44. Data: 2014-02-05 09:27:45
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.01.2014 Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał/a:

    > Samsung GT-S5610

    Popieram. Moja żona używa do dziś C3530 i nie chce
    zmiany, a już w szczególności na dotykowca.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.